طاهریان فرد خبر داد؛

برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی درباره قدس در ترکیه

سفیر ایران در آنکارا از برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی درباره قدس ٢١ و ٢٢ آذر ماه در استانبول و با حضور کارشناسان ارشد، وزرای خارجه و سران کشورهای عضو خبر داد.

به گزارش گروه حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر ایران در آنکارا در خصوص گفتگو و توافقات انجام شده بین روسای جمهور ایران و ترکیه برای برگزاری نشست سران سازمان همکاری اسلامی به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با تعرض به حریم و ساحت قدس شریف گفت: پیرو گفتگو بین روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه، توافق بسیار مناسبی برای برگزاری نشست رهبران و روسای کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در جهت هم افزایی، تحکیم وحدت و اتخاذ تدابیر جامع برای دفاع از اولین قبله مسلمین سرزمین قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در روز‌های ٢١ و ٢٢ آذر در استانبول با حضور کارشناسان ارشد، وزرای خارجه و سپس روسای کشور‌های عضو، مهیا شد.

سفیر ایران در آنکارا افزود: طرح و اقدام آتش افروزانه نشان داد که هر زمان بین مسلمانان جدایی و افتراق باشد دشمن با استفاده از فرصت برای وارد آوردن ضربه کوتاهی نخواهد کرد، بنابراین فرصت پیش رو نشان خواهد داد که مسلمانان و خصوصا رهبران کشور‌های اسلامی با اجماع و همدلی کامل نسبت به موضوع قدس و فلسطین یکپارچه و متحد عمل خواهند کرد، کما اینکه ملت‌های مسلمان در کشور‌های مختلف از همان بدو امر فریاد اعتراض و انزجار خود را نسبت به این اقدام خصمانه، به گوش جهانیان رساندند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قدس ، ترکیه ، احبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Turkey
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
ترکیه شعار می دهد ... الان نفت اسرائیل از ترکیه تامین می شود ... همکاری نظامی... اطلاعاتی ... سیاسی قوی میان ترکیه و اسرائیل است لذا سفیر فلان فلان شده منافع ترکیه را پیگیری می کند نه منافع ایران را ..
Turkey
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
کی برگزار میشه؟
آخرین اخبار