امام جمعه موقت بوشهر:

آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده است

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه جبهه مقاومت هر روز مقاوم‌تر می‌شود، گفت: آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده، منزوی‌تر شده است.

آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بوشهر با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با سران کشور های اسلامی، اظهار داشت: قانون مسئله اعلام بیت‌المقدس شرقی به عنوان پایتخت اسرائیل مصوبه ۱۹۹۵ کنگره آمریکا بوده است.

وی با اشاره به امضاء این مصوبه توسط ترامپ، افزود: امروز چه اتفاقی افتاده است که پس از ۲۲ سال این مصوبه توسط رئیس جمهوری کنونی آمریکا صورت گرفته است.

امام جمعه موقت شهر بوشهر خاطرنشان کرد: این اقدام آمریکا در راستای سرپوشی شکست‌های مکرر آمریکا در برابر جبهه مقاومت انجام شده است.

جمالی با بیان اینکه آمریکا امروز در منطقه زمین‌گیر شده و حرف او در خاورمیانه به رسمیت شناخته نمی‌شود، تصریح کرد: آنها سوریه‌ای می‌خواستند که حامی جبهه مقاومت نباشد اما بر خلاف میل آنها امروز سوریه و جبهه مقاومتی، مقاوم‌تر داریم.

وی بیان کرد: آنها عراقی ابزار دست عربستان، لبنانی آشوب زده، یمنی تسلیم شده می‌خواستند اما برخلاف این خواسته‌ها امروز صورت گرفته است.

امام جمعه موقت شهر بوشهر گفت: امروز آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده، منزوی‌تر شده است و به ناچار خواسته خود را به این شکل اعلام می‌کند.

جمالی با عنوان اینکه امروز هیچ یک از کشورهای همسو با آنها در کنار این اقدام آنها نبوده است خاطرنشان کرد: با استقرار سفارت آمریکا و جابجایی پایتخت اسرائیل می‌خواهند به فلسطینی‌ها فشار وارد کنند و حمایت اسرائیل را برای انتخابات آینده آمریکا داشته باشد.

وی عنوان کرد: برخلاف نظر آنها پیروزی فلسطین نزدیک است.

امام جمعه موقت شهر بوشهر بیان کرد: این اقدام نه تنها موجب تقابل بین مسلمانان نمی‌شود بلکه رویارویی بین جهان و آمریکا خواهد شد.

جمالی بیان کرد: این اقدام نشان داد که صلح و سازش نتیجه‌ای جز ذلت ندارد و ما این اقدام آمریکا را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/پ

امروز آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.