مدیرکل کانون پرورش فکری استان اصفهان:

اختتامیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در روز چهارشنبه 22 آذر در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی قربانی  امروز در نشست خبری مرحله منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اظهار کرد: اصفهان میزبان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه 3 کشوری است که از 20 تا 22 آذر قصه‌گویان برگزیده استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهکیلویه و بویر احمد و اصفهان به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این جشنواره در مجموعه 3 فرهنگیان در خیابان پروین برگزار می‌شود، همچنین در حاشیه جشنواره 2 نشست تخصصی برگزار خواهد شد، یکی از این نشست‌ها برای مربیان کانون و دیگری برای همکاران ما در کانون برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ابراز داشت: در 25 و 26 شهریور جشنواره استانی برگزار شد که در آن 306 اثر در قالب سی دی به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 295 سی دی مورد ارزیابی قرار گرفت و از این 295 سی دی 78 اثر از مربیان کانون، در بخش رضوی 80 اثر، در بخش آزاد 147 اثر و در بخش نوجوان داوری شده است.

وی تصریح کرد: از این 295 اثر 20 اثر از مربیان کانون، 6 نفر در بخش آزاد، 5 نفر در بخش نوجوان و یک نفر در بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌ها برگزیده استانی شدند، 6 نفر از مربیان کانون، یک نفر در بخش رضوی، 2 نفر در بخش نوجوان و یک نفر پدربزرگ و مادربزرگ و 2 نفر در بخش آزاد به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

قربانی عنوان داشت: همه استان‌های که ما میزبانشان هستیم با قصه‌گوهای برگزیده خود به استان اصفهان می‌آیند و رقابت تنگاتنگی خواهند داشت؛ اختتامیه جشنواره نیز در روز چهارشنبه 22 آذر ساعت 15 برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اصفهان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.