معاون وزیرجهاد کشاورزی در لرستان:

کشاورزان با بخش خصوصی تعامل داشته باشند

معاون وزیرجهاد کشاورزی گفت: کشاورزان با بخش خصوصی تعامل داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس کشاورز امشب در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه صنایع و ماشین آلات کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاهی که امشب افتتاح شد دارای سیستم‌های ماشین‌آلات کشاورزی، سیستم‌های خاک ورز و خاک ورز مرکب  بوده که مورد توجه است.

وی افزود: خوشبختانه حضور بخش خصوصی، در زمینه کشاورزی و شرکت‌های خصوصی در بخش تجهیزات، ادوات و لوازم با نیازهای روز کشاورزی هم راستا هستند و لازم‌ است که کشاورزان با شرکت‌های خصوصی، تعامل داشته باشند.

معاون وزیر جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: این تعاملات باید به گونه‌ای باشد که کشاورزان، قراردادهای همکاری را با این شرکت‌ها منعقد کنند و این در حالی است که امروزه در زمینه آبیاری کشاورزی مشکلات وجود دارد.

کشاورز با بیان اینکه بانک کشاورزی همراهی خوبی با جهاد کشاورزی دارد عنوان کرد: خوشبختانه این بانک مانعی را برای کشاورزان در کارهای کشاورزی ایجاد نکرده و چه بسا کمک کننده نیز هست.

وی در خصوص سیستم سم‌پاشی هوشمند در این نمایشگاه تصریح کرد: وجود این سیستم کم‌نظیر است و نشان‌دهنده کیفیت خوب نمایشگاه صنایع، ماشین‌آلات کشاورزی، آبیاری و آبرسانی، دام و طیور، دامپزشکی، شیلات و آبزیان و نهاده‌ها است.

انتهای پیام/س

سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی به لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.