نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مشهد؛

سبک زندگی تلفیقی مشکلات فرهنگی را موجب شده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سبک زندگی تلفیقی سبب مشکلات فرهنگی در کشور شده است.

سبک زندگی تلفیقی در جامعه  مورد تاکید مقام معظم رهبری نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی صبح امروز در دومین همایش ملی علمی و پژوهشی نماز، ولایت و مسجد در فرهنگ رضوی گفت: در  سبک زندگی تلفیقی مواردی که برای فردِ اجراکننده منفعت داشته، گلچین شده است .

 وی با بیان اینکه امروز بیش از هر گروهی باید روی دو گروه سنی نوجوان و جوان کار کرد افزود: یک سخنران مومن، دورنگر، خوش‌بیان و باسلیقه و آگاه به اوضاع و شرایط سیاسی روز می‌تواند قلب‌های نوجوانان و جوانان را با نورانیت مکتب اسلام و انقلاب اسلامی صیقل دهد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: بنابراین نوجوانان و جوانان هر مسجد می‌توانند با همفکری روحانی مسجد و سایر افراد مومن و با تجربه و دعوت از سخنرانان و شخصیت‌های شاخص دینی، علمی و پژوهشی، از دانش و علم آن‌ها بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی گفت: نظام آموزش و پرورش اگر می‌خواهد در راستای مسیر الهی گام بردارد باید ساز و کار خود را تغییر دهد و مدرسه هم باید به جمع وحدت میان حوزه و دانشگاه بپیوندد.


وی خاطر نشان کرد: تداوم و استمرار بعثت در قالب پیروی از امامت است و امامت مجرای تحقق ولایت الهی، تحقق اهداف ترسیم شده در نبوی و مجرای تحقق اهداف و آرمان‌های بعثت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر بررسی درست نسبت به جوامع داشته باشیم با نارسایی‌هایی مواجه می‌شویم، گفت: علت آن در اجرای نادرست طرح‌ها و برنامه‌های ترسیم شده بوده و اصل طرح‌ها دارای اشکال نبوده است.
 
انتهای پیام//ف.ج


برگزاری دومین همایش ملی علمی و پژوهشی نماز، ولایت و مسجد در فرهنگ رضوی






 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.