لحظه به لحظه با بورس:

نزول شاخص های بورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با نزول ۱۱.۸۲ واحدی به پله ۹۵ هزار و ۵۰۸ واحدی رسید.

شیب نزولی شاخص کل بورسبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با نزول 47.37 واحدی به پله 95 هزار و 553 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 791 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 396 میلیون سهم طی 9 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، شیران و خاهن با روال صعودی و ومعادن، خودرو، شپنا و شتران با روال نزولی رو به رو بود.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 40.8 واحد صعود به پله 1 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 213 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 97 میلیون سهم طی 7 هزار نوبت معاملاتی است.

صعود شاخص کل فرابورس در جریان معاملات 

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان  معاملات با نزول 25.133 واحدی به پله 95 هزار و 457 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 1 میلیارد سهم طی 64 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی و شبندر با روال صعودی و وصندوق، خودرو، وبملت، شبندر و  ومعادن با روال نزولی رو به رو بود.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 20.4 واحد صعود به پله 1 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 355 میلیون سهم طی 35 هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با نزول 11.82 واحدی به پله 95 هزار و 508 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 1 میلیارد سهم طی 75 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی و فولاد با روال صعودی و وصندوق، خودرو، وبملت، شبندر و  ومعادن با روال نزولی رو به رو بود.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 20.4 واحد صعود به پله 1 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 4 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 387 میلیون سهم طی 39 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار