برگزاری مراسم رونمایی از نشریه رایحه علامه شیخ شوشتری

طی مراسمی از نشریه رایحه، ویژه علامه شیخ شوشتری با عنوان علامه‌ای از سرزمین شوشتر رونمای شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشریه رایحه ویژه نامه «علامه شیخ شوشتری» که  با حمایت جهاد دانشگاهی خوزستان گردآوری و آماده سازی شد، امروز با حضور هیات رییسه جهاد دانشگاهی کشور و استان خوزستان رونمایی گردید.

دکتر علی منتظری، رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی کشور گفت: اثر ارزشمندی منتشر شده که به علامه شیخ شوشتری اختصاص یافته است. علامه شیخ شوشتری نزد علمای دین و مراجع اسلام و حوزه‌های علمیه، منزلت وافر و ارزشمندی داشته و دارند.

وی افزود: خدمتی که ایشان به عنوان علم رجالی بزرگی از خود به جای گذاشته‌اند، واقعا بی نظیر و کم نظیر است. شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای تحت تاثیر رشحات (تالیفات) این عالم بزرگ قرار گرفته‌اند که از جمله آن می‌توان به حضرت آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی، از رجالیون نامدار و طراز اول کشور و حوزه‌های علمیه کشور اشاره کرد..

منتظری با تصریح بر اینکه این شماره از نشریه رایحه مجموعه کاملی از مصاحبه‌های بزرگان دینی است که در این رابطه تهیه و تنظیم شده است، گفت: خوشبختانه در این نشریه با فرزند علامه (مرحوم دکتر شیخ) گفت‌وگویی صورت گرفته که باید یادی از ایشان و ذکر خیری از این بزرگوار داشته باشیم. دکتر شیخ زمانی که در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بودند، اظهار لطف فوق العاده‌ای به جهاد دانشگاهی و فعالیت‌های آن داشتند. جای تاسف است که ایشان این نسخه از رایحه را ندیده‌اند که چگونه دوستان ما در مجموعه جهاد دانشگاهی و سازمان قرآنی دانشگاهیان به تجلیل از این شخصیت پرداخته‌اند.

رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه کار انجام شده بسیار ارزشمند است و امیدواریم توفیق پیدا کرده تا کارهای بهتر و بزرگتری صورت گیرد، در پایان از مجموعه سازمان قرآنی دانشگاهیان قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.