با مخترعین ایرانی؛

خبری خوش برای اپراتور‌های اینترنتی؛ کاهش هزینه‌های زیرساختی با فناوری‌های نوین

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به ارائه سرویس‌های اینترنتی ارزان به اپراتور‌های اینترنتی شده است.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفیمحصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده‌اند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به ارائه سرویس اینترنتی به اپراتور‌های کشور شده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت ‌‎و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این سیستم نوین گفت: برای سهولت در کار ارائه دهندگان اینترنت و همچنین برای رفع مشکلات زیرساختی اینترنتی شرکت ما اقدام به ارائه خدمات گوناگون به اپراتور‌ها کرده است.

ارائه خدمات اینترنتی به اپراتورها  

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در خصوص اینترنت اهمیت دارد‌، IP  مختلفی است که باید هریک از ارائه دهندگان اینترنتی داشته باشند، اما این IP ها  در کشور تا قبل از فعال شدن شرکت ما وجود نداشت و برای تهیه این IP ها هریک از اپراتور‌ها به مشکلات مختلفی برمی‌خوردند که  جهت رفع این مشکلات شرکت دانش بنیان ما اقدام به ارائه سرویس‌های مختلف کرده است.

این مدیر در رابطه با خصوصیات مثبت این سرویس دانش بنیان تصریح کرد: موضوع حائز اهمیت و خصوصیت مثبت این سرویس اینترنتی این است که خدمات خود را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از نمونه خارجی ارائه می‌دهد، یعنی یک اپراتور ارائه دهنده اینترنت به جای آنکه IP هایی گران را از شرکت‌های خارجی خریداری کند، آنها را با قیمتی بسیار ارزان و به صرفه از داخل تهیه می‌کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر اینترنت و زیرساخت‌های آن موضوعی مهم در کشور ما به حساب می‌آیند، لذا داشتن زیر ساخت‌هایی مناسب برای آنها بسیار مهم است و اپراتور‌های کشور می‌توانند این زیر ساخت‌های مناسب را از شرکت ما دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۵ دی ۱۳۹۶
تشکر عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۵ دی ۱۳۹۶
خیلی عالیه
آخرین اخبار