معاون سیاسی استاندارمرکزی سرپرست معاونت سیاسی تهران شد + سوابق

حسن بیگی معاون سیاسی سابق استاندار مرکزی سرپرست معاونت سیاسی استانداری تهران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛استاندار تهران با صدور حکمی شکرالله حسن بیگی شکر الله حسن بیگی معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی به سمت سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران منصوب کرد.

حسن بیگی دو هفته پیش در تاریخ ۱۹ آذر مسئولیت معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی را به فتح‌الله حقیقی تحویل داد و ۲ روز بعد در ۲۱ آذربه‌عنوان مشاور مقیمی استاندار تهران منصوب شد.

محمدحسین مقیمی استاندار فعلی تهران، استاندار سابق استان مرکزی است و در زمان مسئولیتش در استان مرکزی حسن بیگی را به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی منصوب کرد.

حسن بیگی پس از رفتن مقیمی از استان مرکزی و پیش از انتصاب استاندار بعدی در مدت زمان کوتاهی سرپرست استانداری مرکزی را برعهده داشت وپس از استاندار شدن زمانی قمی، "حسن‌بیگی" به سمت معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی برگشت.

حسن‌بیگی اهل استان مرکزی و متولد ۱۳۴۰ بوده ودر کارنامه خود، مسئولیت فرمانداری شهرستان تفرش را هم دارد.

متن حکم سرپرستی حسن بیگی به این شرح است: 

با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و همچنین شناختی که از تعهد و آگاهی شما در امور دارم، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که، ولی نعمتان و سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید.

محمدحسین مقیمی
استاندار تهران

پیش از این سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران بود که امروز با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار سمنان منصوب شد.

انتهای پیام/ج

حسن‌بیگی سرپرست معاونت سیاسی استان تهران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.