ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

عده‌ای با سوءاستفاده، اهداف دشمن را پیش می‌برند/حساب مردم از آشوبگران جداست

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عده‌ای سعی کردند از فضای به وجود آمده، نقشه‌های دشمنان و اهداف آنان را پیش ببرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز درگفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعتراضات در برخی نقاط کشور، اظهار کرد: عده‌ای سعی کردند از فضای به وجود آمده نقشه‌های دشمنان و اهداف آنان را پیش ببرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با بیان اینکه حساب مردم از کسانی که دنبال آشوب و تخریب اموال عمومی هستند، جداست، اضافه کرد: در چند روز اخیر هوشیاری مردم را در مقابله با فتنه‌ها دیدیم بعد از اینکه عده‌ای اموال عمومی را تخریب کردند مردم صف خود را از آنها جدا کردند.

وی تاکید کرد: مردم ایران هوشیارند و از روز اول پیروزی انقلاب نشان داده‌اند که دشمن شناس‌ و پشتیبان نظام خود هستند و جوسازی دشمنان نیز تاثیری در مردم ما و مسیر پیشرفت انقلاب ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اعلام حمایت آمریکا و انگلیس از اغتشاشات در ایران، گفت: بیگانگان تحت هیچ شرایطی حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به شکست دشمنان در عرصه‌های مختلف، تاکید کرد: پس از شکست‌های پی در پی دشمنان، آنان با نقشه‌های شیطانی درصدد ایجاد اختلاف بین صفوف مردم و  سوء استفاده هستند.

وی اضافه کرد: در این شرایط مسئولان مربوطه باید به مردمی که نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی خود اعتراض دارند، گزارش و توضیح دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار