برانکو: محرومیت بزرگترین جریمه برای هوادار است/ بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار تیم ملی می‌گذاریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از حکم محرومیت تماشاگران عصبانی هستم چرا که این محرومیت بزرگترین جریمه برای هوادار است.

برانکو: محرومیت بزرگترین جریمه برای هوادار است/ بازیکنان ملی پوش در اختیار تیم ملی می گذاریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز این تیم محرومیت یک جلسه‌ای پرسپولیس از حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: من از این حکم عصبانی هستم.  مسئولان کمیته انضباطی  می‌دانند که ما برای هواداران، فوتبال بازی می کنیم. این محرومیت  بزرگترین جریمه برای هوادار است. تنها موضوعی که  مشاهده کردم این بود که هواداران تبریزی زیادی به استادیوم آمده بودند و فضای زیبایی را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم. حتی یک بمب دودزا هم انداخته نشد. در همه جای دنیا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. تا جایی که من دیدم پلاکاردی دیده نشد. نمی‌دانم برای چه موضوعی  پرسپولیس جریمه شد.

احتمال اخراج گل محمدی از تراکتورسازی وجود دارد 

او ادامه‌ داد: اما من یک سوال از شما دارم. من ساعت ۱۴ دیروز (دوشنبه) به خانه رسیدم و تلویزیون را روشن کردم. سه الی پنج ساعت منتظر بودم که اتفاقی رخ دهد اما خبری نشد. بازی نیمه نهایی جام حذفی برگزار نشد و هیچ کسی نمی دانست چرا این اتفاق صورت نگرفت. حتی افشین پیروانی، مدیر تیم نیز از این قضیه بی اطلاع بود. این که بازی دو تیم صنعت نفت و استقلال را به تعویق انداختند تنها به این دو باشگاه مربوط نیست، بلکه به تیم‌هایی که در هفته‌ بعد با آن روبه‌رو می‌شوند نیز مربوط است. آیا از یحیی گل‌محمدی و آجرلو نیز درباره تعویق این بازی سوالی پرسیده شد؟ اگر اکنون گل محمدی به استقلال ببازد امکان دارد حتی این مربی اخراج شود.

جپاروف به علت شکسته نشدن پنج مهره بازیکن حریف جریمه نشد 

سرمربی پرسپولیس ‌تصریح کرد: خستگی باعث شد بازی استقلال و صنعت نفت به تعویق بیفتد؟  پرسپولیس که 3، 4 روز در میان برایش بازی می گذاشتند، خسته نبود؟ تعویق بازی به درخواست دو باشگاه مربوط نیست. تعویق بازی به طور مستقیم در نتیجه‌ لیگ تاثیرگذار است. همچنین استقلال یک روز هم بیشتر از تراکتورسازی استراحت می کند.  اگر گل محمدی اخراج شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ این که شما هر سه روز یک بار بازی کنید با این که هفته‌ای یک بار بازی کنید تفاوت زیادی  دارد. سوال دیگری دارم، آیا  جپارف جریمه شد؟ به نظر می رسد تنها دو مهره بازیکن حریف را شکانده است وگرنه اگر پنج مهره را می‌شکست جریمه می‌شد. دو سال پیش نورمحمدی را به دلیل لب‌خوانی محروم کردند. فصل گذشته کامیابی‌نیا را سه جلسه محروم کردند. کسی نمی‌داند که پانادیچ مربی ما  به چه علت چهار جلسه محروم شد. رسانه‌ها باید درباره چنین مسائلی صحبت کنند و بنویسند.  دو باشگاه در خواست کردند یک بازی به تعویق بیفتد، آیا برای بازی تیم‌های دیگر نیز از آنها سوال می‌شود که دوست دارید بازی‌تان به تعویق بیفتد یا خیر؟ آیا تیم‌های دیگر اجازه دارند؟

تیم ما را به علت حضور تماشاگران زیاد جریمه کردند 

برانکو ادامه داد:  اگر قرار به دلخواه بودن تیم‌ها باشد، باید آن قدر صبر کنند همه مصدومان خوب شوند تا بازی برگزار شود.  باید آن قدر صبر کنند تا همه کارت‌های زرد و قرمز پاک شوند تا تیم‌ها بتوانند بازی کنند. ما را به این دلیل جریمه کردند که چرا ۷۰ – ۸۰ هزار تماشاگرمان مقابل تراکتورسازی به ورزشگاه آمدند.

او درباره اینکه عزمی در سازمان لیگ وجود دارد که به دنبال این باشد که پرسپولیس نتیجه‌ نگیرد، گفت‌: درباره اینکه عزمی وجود دارد اطلاعی ندارم. نمی‌دانم شاید ناراحت این مسئله بودند که تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمده بودند. من نمی‌خواهم وارد جزئیات شود اما این‌ها واقعیت‌هایی است که می‌بینم و آنها را بر زبان می‌آورم.

بازیکنان ملی پوش را در اختیار تیم ملی می گذاریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: یک مسئله دیگر را باید به شما بگویم، افشین پیروانی به من گفت‌ که از فدراسیون فوتبال نامه‌ای برای باشگاه آمده است که بعد از هر دیدار، بازیکنان ملی پوش را در اختیار تیم‌ ‌ملی قرار دهیم که من گفتم تمام این مسائل را به علت منافع ملی می‌پذیریم. این درخواست‌ها را می‌پذیریم تا تیم‌ ‌ملی بتواند نتایج خوبی کسب کند و همه ما امیدوار هستیم که تیم‌ ‌ملی بتواند به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند.

من با دوستانم درون  زمین رقیب هستم 

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار  جمعه تیمش مقابل نفت تهران هم گفت‌: افاضلی یکی از دوستانم است که روز جمعه با تیم او بازی داریم. خوشحالم که دوستان زیادی دارم. در بیرون از زمین خیلی با او دوست هستم و در داخل زمین رقبای بزرگی برای هم هستیم. علی دایی، قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و حتی علی کریمی که به تازگی به سپیدرود ‌اضافه شده دوستان من در بیرون از زمین مسابقه هستند که از این بابت بسیار خوشحال هستم اما در زمین فوتبال یکدیگر را نمی‌شناسیم و رقیب هستیم.

او ادامه‌ داد: من از دیدار با نفت تهران می ترسم، این ترس نه به این دلیل که هومن افاضلی سرمربی آنها است،‌ بلکه سخت‌ترین بازی ما داریم چرا که آن بازی که خود را از قبل برنده بدانیم خطرناک‌ترین بازی خواهد بود. مقابل تیمی بازی داریم که بیشترین مشکلات را داشته است. من به  بازیکنانم امیدوار هستم چرا که آنها  در وضعیت خوبی قرار دارند و شاد هستند. نفت را دست کم نمی گیریم. افاضلی  مربی با دانشی است و شناخت خوبی از من و فلسفه کارم دارد اما بازیکنان در زمین نتیجه‌ را رقم خواهد زد.

جدایی طارمی بستگی به نظر این بازیکن و باشگاه دارد 

برانکو درباره جدایی طارمی از پرسپولیس تصریح کرد: طارمی پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد اما وکیل او برگه‌ای را با امضا و نام طارمی برای باشگاه آورد که این بازیکن قصد جدایی دارد. جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس بستگی به نظر این بازیکن و باشگاه پرسپولیس دارد. .

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه  به نظر او با توجه به حذف پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی دو فصل گذشته و همچنین حذف مقابل صنعت نفت در جام حذفی این فصل، آیا اراده‌ای برای نتیجه‌ نگرفتن پرسپولیس وجود دارد؟ خاطر نشان کرد:من با نظر شما موافق هستم و اقدامات زیادی علیه ما  صورت گرفته است. من نمی‌خواهم شکست‌هایمان را توجیه کنم. افشین پیروانی به تیم ‌اضافه شده است و این مسائل را بیشتر کنترل خواهد کرد. او روی درست کاری دقت بیشتری خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۳ دی ۱۳۹۶
استقلالیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
پرسپولیس
-
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
جناب برانکو آیا می دانی که فدراسیون در این دوسال بیشترین کمک را به تیم شما کرده ؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
یعنی چی ؟
آخرین اخبار