دادستان استان مرکزی خبر داد:

دستگیری لیدرهای اغتشاش های اخیر در استان مرکزی/وضعیت شهر اراک تحت کنترل است

دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: لیدرهای اغتشاش های اخیر در استان مرکزی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، عباس قاسمی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌و‌گو با بخش خبری شبکه آفتاب استان مرکزی با اشاره اغتشاش های اخیر در استان مرکزی و شهر اراک اظهار داشت: اخیرا شاهد اغتشاش و آشوب‌هایی در سطح برخی شهرهای استان از جمله اراک بودیم این در حالی است که تحرکات ضد امنیتی در هیچ کجای دنیا پذیرفتنی نیست.

وی افزود: براساس اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های متولی استان، تعدادی از کسانی که لیدری اغتشاش های اخیر را برعهده داشتند دستگیر شدند.

قاسمی تصریح کرد: با اقدامات و تدابیر در نظر گرفته شده در استان مرکزی، خوشبختانه مشکلی در سطح استان وجود ندارد و وضعیت شهر اراک تحت کنترل است.

در چند روز گذشته برخی تجمعات غیرقانونی با هدف هنجارشکنی و با تحرک ضدانقلاب و دشمنان و بیگانگان در اراک شکل گرفت که خوشبختانه با هوشیاری مسئولان امنیتی و نظامی و انتظامی استان ظرف یک تا دو روز تمام این موارد برچیده شده و از روز گذشته نیز بساط این موضوع در کل استان جمع شد.

انتهای پیام/ب

لیدرهای اغتشاش گران در استان مرکزی در دام قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
به قول برادران اخراجی از اینان بپرسید وطنمو وجوانانان کشورموو پرچم مو و خاک پاک وطنم مو که وجب به وجبش از خون شهدا رنگین هست با چه وعده ی فروختند وای بر خود فروخته ها