قزلی: شاعران افغانستانی جایگاه ویژه ای در «جشنواره شعر فجر» دارند

«مهدی قزلی» مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان گفت: ما افغانستان و به ویژه حوزه «شعر مهاجرت» را در جشنواره فجر فراموش نمی‌کنیم.

قزلی: شاعران افغانستانی جایگاه ویژه ای در «جشنواره شعر فجر» دارند به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «مهدی قزلی» مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان گفت: ما افغانستان و به ویژه حوزه «شعر مهاجرت» را در جشنواره فجر فراموش نمی‌کنیم.

قزلی اظهار داشت: سال گذشته نیز با حضور «محمد کاظم کاظمی» شاعر افغانستانی به عنوان دبیر علمی جشنواره و حضور بخش ویژه افغانستان، شاهد تحولی مثبت در حوزه شعر پارسی زبانان بودیم که امیدواریم امسال با راه اندازی بخش تاجیکستان بتوانیم این رویداد بزرگ ادبی را گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در جشنواره شعر فجر هیچگاه «افغانستان» را فراموش نخواهیم کرد گفت: اصولا بخش‌های ویژه جشنواره فقط در یک سال برگزار می‌شود، سال گذشته افغانستان و امسال به احتمال فراوان تاجیکستان بخش ویژه ما است اما ما افغانستان و به ویژه حوزه «شعر مهاجرت» را فراموش نخواهیم کرد و حتما شاعران افغانستانی در جشنواره ما جایگاه همیشگی خود را دارند.

تسنیم به نقل از مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان نوشت: بزودی و پس از به نتیجه رسیدن رایزنی‌ها در حوزه برنامه‌های جشنواره، جزئیات رسانه‌ای خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار