رایزنی سفیر افغانستان و رئیس دانشگاه شهید بهشتی ایران درباره گسترش همکاری های علمی

«نصیر احمد نور»، سفیر افغانستان در تهران با حضور در دانشگاه شهید بهشتی ایران با رئیس، معاونان و جمعی از مسئولان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

رایزنی سفیر افغانستان و رئیس دانشگاه شهید بهشتی ایران درباره گسترش همکاری های علمیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «نصیر احمد نور»، سفیر افغانستان در تهران با حضور در دانشگاه شهید بهشتی ایران با رئیس، معاونان و جمعی از مسئولان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

سفیر افغانستان در تهران در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های علمی و فرصت‌های فراهم شده توسط این دانشگاه به منظور تحصیل دانشجویان افغان، در زمینه گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و تحصیلی دو کشور و فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این زمینه با توجه به حسن همجواری و همزبانی دو کشور با مسئولان دانشگاه شهید بهشتی ایران بحث و تبادل نظر کردند.

نور با بیان مسائل و مشکلات دانشجویان افغان در ایران، خواستار همکاری متقابل این دانشگاه در تسهیل و رفع مسائل مطرح شده شد.

به نوشته فارس: «سید حسن صدوق» ریاست دانشگاه شهید بهشتی ایران نیز در این دیدار ضمن بیان زمینه‌های همکاری‌های بیشتر دو کشور در حوزه دانشگاهی، نظر مساعد و حمایتی خود را به منظور رفع مشکلات و ایجاد زمینه‌های بیشتر تحصیل دانشجویان افغان در این دانشگاه ابراز داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار