محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی ۱۴ دی در بیرجند اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۴ دی ماه که به منظور محکومیت هنجارشکنان در بیرجند برگزار می‌شود خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی ۱۴ دی در بیرجند اعلام شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علیرضا رضایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی،  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری راهپیمایی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بیرجند در محکومیت اقدامات هنجارشکنان و اغتشاشگران در روزهای اخیر، پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های ترافیکی را در این شهر اعمال خواهد کرد.

وی افزود: ممنوعیت توقف تمام وسایل نقلیه از ساعت 8 صبح از فاصله 100 متری مسیرهای منتهی به میدان شهدا، خیابان شهدا و 100 متری تمام مسیرهای منتهی به میدان ابوذر وجود خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی بیان کرد: ممنوعیت تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 9 صبح در خیابان دانشگاه حدفاصل سه راهی 17 شهریور تا میدان شهدا، خیابان حکیم نزاری، خیابان منتظری حدفاصل سه راهی اسدی تا میدان شهدا، خیابان شهدا، خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع نهضت تا میدان ابوذر، خیابان مدرس حدفاصل میدان اول تا میدان ابوذر و خیابان ارتش حدفاصل تقاطع پاسداران تا میدان ابوذر نیز اعمال خواهد شد.

رضایی، از تمام رانندگان خواست در مدت اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور استفاده کرده و از توقف و تردد در محل‌ها و ساعات مشخص شده جداً خودداری کنند ضمناً ناوگان حمل و نقل عمومی نیز از مسیرهای جایگزین تردد خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.