هوشیاری مردم؛

نقش برآب شدن توطئه دشمنان با هوشیاری مردم

امام‌جمعه پلدختر گفت:مردم در حوادث اخیر کشور صف خود را از معاندان و آشوبگران جدا کرده و از آن‌ها فاصله گرفتند که این همان هوشیاری و بصیرت آنان را می‌رساند که توطئه‌ها، دسیسه‌ها و نقشه‌ها و فتنه دشمن را نقش برآب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام محمد سوری امام‌جمعه پلدختر  اظهار داشت: دولت دقت کند و همت خود را در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان مضاعف کند تا معاندان و ضدانقلاب از مطالبه به حق مردم سو استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه معاندان، ضدانقلاب‌ها و سلطنت‌طلبان از حوادث اخیر ابراز خوشحالی می‌کنند افزود: از دولتمردان انتظار می‌رود در هر خدمتی که انجام می‌دهند خواسته مردم را مدنظر داشته باشند و در جهت رفع مشکلات تلاش کنند تا فشار کمتری به قشر آسیب‌پذیر جامعه وارد شود.

امام‌جمعه پلدختر با بیان اینکه مطالبات مردم به حق است و بیکاری در جامعه وجود دارد گفت: همه نسبت به بیکاری، گرانی و تبعیض معترضیم، اما ملت ایران هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد عده قلیلی فرصت‌طلب و آشوبگر به دنبال تخریب اموال عمومی و تعرض به مقدسات امنیت ملی را به‌هم بزنند.

وی افزود: جوانان سرمایه‌های عظیم انقلاب هستند که همواره در هر صحنه‌ای حضور دارند و باید قدر این جوانان را دانست و مطالبات به حق آنان را جدی گرفت که برای برون‌رفت از این مشکلات، مسئولان می‌توانند با توجه به منویات مقام معظم رهبری و در تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش تلاش کنند.

حجت‌الاسلام سوری خاطرنشان کرد: منافقان به عنوان دشمنان اصلی دین، ملت و انقلاب همواره سعی می‌کنند مانع پیشرفت آموزه‌های دینی شوند و در حوادث اخیر رد پای آنان را می‌توان دید همان‌طورکه افرادی خود با خوشحالی از این حوادث اعلام کردند جوانان را تحریک و به سمت تخریب اماکن عمومی می‌فرستند.

وی با بیان اینکه اغتشاش‌گران و آشوبگران از مردم نیستند افزود: هیچ مسلمان و ایرانی حتی کسی که با برخی اهداف انقلاب زاویه دارد حاضربه تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات نمی‌شود و راضی به خوشحالی دشمنان از این صحنه‌ها نیست.

امام‌جمعه پلدختر گفت: سران عربستان سعودی مدعی هستند با همکاری آمریکا، صهیونیسم و انگلیس مکار سعی در کشاندن فتنه به داخل ایران می‌کردند و رئیس‌جمهور آمریکا در یک‌روز در این رابطه چندین بار بیانیه صادر می‌کند و از اغتشاش‌گران حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه ناآرامی‌های اخیر صفوف ملت را برای مقابله با دشمنان منسجم‌تر می‌کند افزود: جوانان و ملت بیدار و انقلابی ایران با وجود مشکلات، اما تا پای جان از نظام و ولایت حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سوری به حضور حماسی و باشکوه جمعیت حاضر در مراسم اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور ملت و به ویژه جوانان در پیروی و حمایت از ولایت هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد که دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: بر اساس دستورات و آموزه‌های دینی هر کجا مظلومی باشد باید از آن دفاع کرد و امروز مظلومان در گوشه گوشه جهان، انقلاب اسلامی ایران را حامی و پناهگاه خود می‌دانند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: حضور جوانان با بصیرت و مومن ولایتمدار ایران در مقابله با داعش تکفیری اهداف شوم دشمنان دین را از بین برد و اجازه ندادند این نطفه نامشروع صهیونیسم، آمریکا و عربستان سعودی به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود: اکنون دشمنان انقلاب به خاطر اینکه به اهداف خود نرسیدند تصمیم می‌گیرند در ایران فتنه‌ای به وجود آورند به همین خاطر با استفاده از یکسری افراد فرصت‌طلب و معاند و ضدانقلاب از مطالبه و اعتراض به حق مردم سو استفاده کرده و این اغتشاشات را به راه انداختند که با هوشیاری و بصیرت مردم ولایی خنثی شد.

امام‌جمعه پلدختر ازسپاه، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) ودستگاه قضا که با تلاش شبانه روزی آرامش شهرستان را در روز‌های اخیر فراهم کردند و از حضور پرشور و با شکوه و هوشیاری و بصیرت مردم ولایتمدار پلدختر تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

توطئه دشمنان با هوشیاری مردم نقش برآب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.