کفاشیان: بحث جیووا، سال گذشته حل شد/ رئیس کمیته ملی المپیک حتما نباید ورزشی باشد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون با جیووا قرارداد بست و پس از آن فسخ قرارداد صورت گرفت، همان موقع با حضور بردبار این مسئله حل شده است و به نظر من مشکلی وجود ندارد.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بحث فسخ قرارداد جیووا و شکایت مسئولان این شرکت از فدراسیون فوتبال بیان کرد: فدراسیون با جیووا قرارداد بست و پس از آن فسخ قرارداد صورت گرفت، همان موقع با حضور بردبار این مسئله حل شد و به نظر من مشکلی از این بابت وجود ندارد.

او در مورد بحث اسپانسرینگ البسه و انتقاداتی که به آن می‌شود افزود: به دلیل اینکه من مسئولیتی ندارم ، صحبتی در این باره نمی کنم.

او در مورد بخشنامه وزارت صنعت و ممنوعیت ورود البسه خارجی به کشور گفت: باید عنوان کنم این مشکل برای امروز و دیروز نیست بلکه سال‌ها است که وجود دارد. در هر صورت دستمان در فدراسیون باز است و هر پیشنهاد خوبی که به دستمان برسد با آن موافقت می کنیم.

کفاشیان در رابطه با انتقاداتی که به حضور سیدرضا صالحی امیری در انتخابات کمیته ملی المپیک می‌شود گفت: در هر صورت او از مسئولان کشور بوده و در ضمن از سابقه مدیریتی خوبی هم برخوردار است و به نظرم می تواند در کمیته ملی المپیک هم موفق شود و به اصطلاح حتما نباید که ورزشی باشد. باید بگویم به اندازه کافی در آنجا افراد ورزشی حضور دارند و وظیفه یک مدیر، تنها برآورده کردن امکانات مناسب است.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا عزیزی خادم شکایتی را بابت انتخابات هیئت رئیسه از فدراسیون فوتبال کرده است یا خیر، اظهار کرد: مشکلی وجود نداشته که بخواهد شکایت کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اینکه مسئولان آل اشپورت اعلام کردند برای بستن قرارداد جلسات زیادی را با مسئولان فدراسیون برگزار  کردند و می‌شد به نوعی قرارداد بهتری را منعقد کرد، بیان کرد: بهتر است این موضوع را از مسئولان فدراسیون جویا شوید و نظری در این رابطه ندارم.

انتهای پیام/

اظهارات کفاشیان درباره اسپانسرینگ فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار