خواجوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیشرفت ۹۵ درصدی اسکان موقت در کرمانشاه/ کمبود سرویس بهداشتی در مناطق زلزله زده رفع شد

یک مقام مسئول گفت: اسکان موقت و نصب سرویس‌های بهداشتی در مناطق زلزله زده کرمانشاه، پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است.

پیشرفت 95 درصدی اسکان موقت در کرمانشاه / مناطق زلزله زده از لحاظ سرویس بهداشتی مشکلی ندارندرضا خواجوی مسئول هماهنگی ستادهای معین بنیاد مسکن در کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه اسکان موقت در منطقه زلزله زده کرمانشاه پیشرفت 95 درصدی داشته است، اظهار کرد: در تمامی مناطق روستایی و شهری کرمانشاه کانکس نصب شده و تنها تعداد کمی خانوار باقی مانده که در مرحله دریافت کانکس هستند.

وی در ادامه افزود: 200 واحد سرویس بهداشتی و حمام توسط ارتش در این مناطق  نصب شده و در روستاها نیز تعدادی سرویس بهداشتی در حال نصب است.

خواجوی با اشاره به اینکه 9 هزار 595 کانکس در روستاها و شهرها نصب شده است، افزود: 2 هزار و 546 فقره تسهیلات نقدی به مبلغ 5 میلیون تومان به کسانی که تمایلی برای دریافت کانکس نداشته اند ، پرداخت شده است.

مسئول هماهنگی ستادهای معین بنیاد مسکن در کرمانشاه یادآور شد: هزار و 609 فقره تسهیلات 5 میلیون تومانی نیز برای کمک هزینه اجاره برای مستأجران پرداخت شده، زیرا بسیاری از مستأجران؛ زمینی جهت نصب کانکس نداشته‌اند، بنابراین با این مبلغ به طور موقت در شهرها ساکن می شوند.

وی با اشاره به اینکه 11 هزار واحد مسکونی تا به امروز تسهیلات بلاعوض دریافت کرده‌اند، گفت: 22 هزار واحد مسکونی نیز برای دریافت تسهیلات تعمیراتی و احداثی و 9 هزار و 100 نیز جهت عقد قرارداد به بانک ها معرفی شده اند.

انتهای پیام /

11 هزار واحد مسکونی،تسهیلات بلاعوض دریافت کرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار