بدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حذف طرح زوج و فرد باعث افزایش ترافیک تهران می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران گفت: حذف طرح زوج و فرد دارای ابهامات زیادی است و اجرایی کردن آن باعث افزایش ترافیک تهران می‌شود.

حذف طرح زوج و فرد باعث افزایش ترافیک تهران میشودصدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح شهرداری مبنی بر حذف طرح زوج و فرد ترافیک اظهار کرد: طرحی که شهرداری تهران ادعا می‌کند چندین سال مطالعه بر روی آن صورت گرفته، باید مراحل کارشناسی را طی کند.

وی افزود: به نظر می‌رسد که این طرح دارای ابهامات زیادی است و ممکن است اجرایی کردن آن باعث افزایش ترافیک کلانشهر تهران شود.

بدری تصریح کرد: طبیعی است که وقتی محدودیتی برای عبور و مرور اتومبیل‌ها وجود نداشته باشد، هر شخصی می‌تواند وارد محدوده طرح ترافیک شود.

سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره به این امر که اجرایی‌سازی حذف طرح زوج و فرد باعث ایجاد بی‌عدالتی می‌شود، بیان کرد: کاملا مشخص است که در صورت اجرایی شدن حذف طرح زوج و فرد، افرادی که تمکن مالی بیشتری دارند، می‌توانند تردد بیشتری در سطح شهر داشته باشند؛ به همین دلیل لازم است که این طرح ابتدا مراحل کارشناسی را طی کرده و شورای هماهنگی ترافیک کشور این مسئله را به خوبی رصد کند.

وی ادامه داد: ما انتقاد خود را به شهرداری و شورای شهر تهران انتقال داده‌ایم، اما آنها تأکید دارند که این طرح حتما مراحل کارشناسی را طی خواهد کرد.

بدری تأکید کرد: در شرایط فعلی که مردم شرایط معیشتی چندان مناسبی ندارند، شهرداری تهران نباید به انتشار اخبار متفاوتی درباره این طرح بپردازد و لازم است که پس از بررسی‌های لازم از آن رونمایی کند.

سخنگوی کمیسیون عمران در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم حذف طرح زوج و فرد در صورت اجرایی شدن ترافیک تهران را به شدت افزایش داده و در نتیجه باعث آلودگی دوچندان هوای تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مشتاق
۱۶:۰۳ ۲۲ دی ۱۳۹۶
با اجرای این طرح برنامه تشویق مردم برای استقاده از وسایل نقلیه عمومی هم کمرنگ تر میشود در ضمن شهرداری میخواست قیمت طرح ترافیک را افزایش دهد که با این کار مخالفت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
تهران شده پر از ماشین و موتور
جای نفس کشیدن هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۲ دی ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار