سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران باید با خروج آمریکا از برجام چهره پیمان‌شکن آنها را به جهانیان نشان دهد

دبیر کل جمعیت رهپویان گفت:ایران باید تلاش کند از طریق مجامع بین المللی چهره پیمان شکن آمریکا را به جهانیان نشان دهد.

ایران باید با خروج آمریکا از برجام چهره پیمان شکن آنها را به جهانیان نشان دهدپرویز سروری دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره واکنش مسئولان نسبت به تعلیق نکردن تحریم ها علیه کشور به وسیله آمریکا اظهار کرد: ما نباید به آمریکا اجازه دهیم که حاشیه را بر متن غالب و جای متهم و مدعی را عوض کند. ایران باید تلاش کند از طریق مجامع بین المللی چهره پیمان شکن آمریکا را به جهانیان نشان دهد.

وی با اشاره به لزوم آمادگی ایران در برابر خروج ایالات متحده از توافق برجام افزود: ایران نباید به آمریکا اجازه دهد که این کشور به واسطه گره زدن برجام با مسائل غیر مرتبط در این بازی پیروز میدان باشد.

سروری با تاکید بر رفتارهای دوگانه ترامپ بیان کرد: ترامپ تلاش می کند با امضا نکردن تعلیق تحریم ها علیه ایران تمامی هزینه برجام را بر دوش ما بیندازد.

دبیر کل جمعیت رهپویان ادامه داد: با شناختی که از رفتار ترامپ وجود دارد وی مسائل تجاری را در امور سیاسی دخیل کرده و تلاش خواهد کرد با به حاشیه بردن برجام اختلاف خود با اروپایی ها را به اشتراک تبدیل کند.

 سروری تاکید کرد: باید برای خروج آمریکا از توافق هسته ای چاره اندیشی و لازم است که برخورد جمهوری اسلامی برای مقابله با این امر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، اصولگرایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار