بیش از7000دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷ هزار و ۱۲۶ دانش آموز این استان در قالب راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هادی زارع‌پور در نشست با فرماندهان واحدها و حوزه‌های بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 7 هزار و 126 دانش آموز این استان در مرحله اول در قالب 21 کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی عنوان کرد: این استان در سال گذشته در مرحله اول اردوی راهیان نور رتبه اول و در مرحله دوم نیز مقام 9 را در بین استان‌های کشور کسب کرد که امیدواریم امسال نیز بتوانیم در این زمینه موفقیت لازم را کسب کنیم.

زارع‌پور ابراز کرد: در سایه تعامل، تلاش، همگرایی، همدلی و همراهی خوب مسئولان آموزش و پرورش و سپاه فتح استان تاکنون اقدامات مطلوبی در حوزه بسیج دانش آموزی انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان دارای 442 دانش آموزشهید و 142 فرهنگی شهید، 32 آزاده و یک هزار و 142 جانباز فرهنگی، 11 همسر و 172 فرزند فرهنگی شهید است.

زارع‌پور بیان کرد: 562 مدرسه با 39 هزار و 922 دانش آموز سوم تا ششم ابتدائی عضو تشکل امیدان، پویندگان متوسطه اول 3089 مدرسه با بیش از 31 هزار دانش آموز، پیشگامان متوسطه دوم در 1278 مدرسه استان اجرایی شده است.

وی از فعالیت 16 واحد مقاومت بسیج دانش اموزی در استان خبر داد و گفت: از 150 هزار دانش اموز در شهرستان‌ها و مناطق مختلف 98 هزار و 285 نفر عضو بسیج دانش اموزی هستند.

زارع‌پور تصریح کرد: با فعالیت 900 حلقه صالحین در استان کهگیلویه و بویراحمد 19 هزار و 800 دانش آموز آموزش‌های لازم بصیرتی را فرا گرفتند.

انتهای پیام/غ

اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.