مسئولان به اقشار آسیب پذیر جامعه توجه کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن بر زخم‌های موجود در کشور دست گذاشته و از منفذها وارد می‌شود گفت: مسئولان باید به قشر آسیب‌پذیر جامعه توجه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در جمع مردم خداجوی کرمان گفت:هوا و هوس چشم و گوش انسان را می بندد و او را از راه خدا دور می کند .

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید نواب صفوی و یارانش گفت: این شهدا در دوران استبداد فریاد عدالت‌خواهی سر دادند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به حوادث تلخ تاریخ و ستم هایی که شاهان پهلوی و قاچار به مردم روا داشتند افزود : این روزهای ایام فرار شاه خائن از کشور است کسی که نوکر خارجی ها بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در مورد آشوب‌های اخیر چند نکته فرمودند که حائز اهمیت است گفت :  رهبری آشوبگران را در داخل کشور پیاده نظام دشمن عنوان کردند.

خطیب جمعه کرمان  بااشاره به اینکه دشمن از بعد از فتنه 88 دنبال راه نفوذ بود و از طریق فضای مجازی بر روی ذهن جوانان و انسان های ساده کار کرده بود افزود : در فضای مجازی زمان و مکان تجمع اعلام می شد و شعارها ربطی به مطالبات مردم نداشت.

وی با بیان اینکه در این اغتشاشات  پرچم کشور را آتش زدند افزود : باید راه نفوذ دشمن به کشور را ببندیم و مسئولان باید به فکر اقشار آسیب پذیر جامعه باشند.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.