گرامیداشت مقام مهربانو مهری جهانگرد، پیشکسوت والیبال استان؛

مسابقات والیبال 4 نفره بانوان در کرمان آغاز شد

مسابقات والیبال 4 نفره بانوان، گرامیداشت مقام مهربانو مهری جهانگرد، پیشکسوت ارزنده والیبال با حضور 58 تیم از سراسر استان در سالن رشید فرخی کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گیتا گرامی، نایب رییس هیئت والیبال استان کرمان با اشاره به اینکه مسابقات والیبال ۴ نفره بانوان، گرامیداشت مقام مهربانو مهری جهانگرد از امروز به میزبانی کرمان آغاز شد، گفت: 58 تیم در قالب بیش از 500 شرکت کننده از سراسر استان در دو گروه جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت می پردازند.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها پنج شنبه و جمعه های هر هفته برگزار می شوند، پیش بینی کرد: مسابقات تا پایان فرودین سال آینده ادامه یابند.

گرامی در بخش دیگری از سخنانش به مراسم تجلیل از بانوی مهر با حضور مدیران پرمهر ورزش استان اشاره کرد و افزود: هیئت والیبال استان کرمان در اقدامی پسندیده و زیبا، با حضور جامعه ی ورزش و مدیران عالی رتبه ی استان از مهربانو مهری جهانگرد، پیشکسوت ارزنده والیبال استان کرمان در تالار بهارستان تجلیل به عمل آورد.

وی تصریح کرد: در این مراسم، از بنر مسابقات 4 نفره ی بانوان که به نام بانو جهانگرد نامگذاری شده است، رونمایی شد.

گرامی یادآور شد: تندیس چهره ی بانو جهانگرد و تمبر یادبود وی از هدایای خاص هیئت والیبال به این پیشکسوت ارزنده بود که توسط محمودی نیا، مهدوی، نژاد زمانی، سه مدیرکل اسبق اداره ورزش و جوانان استان و امیری خراسانی، مدیر کل فعلی ورزش و جوانان استان کرمان به همراه جمعی دیگر از بزرگان به ایشان اهدا شد.

وی افزود: امروز نیز رقابت ها به احترام مقام مهربانو مهری جهانگرد، پیشکسوت ارزنده والیبال استان کرمان با حضور پروفسور زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل و جوانان استان کرمان آغاز شد.   

یادآور می شود: مهربانو مهری جهانگرد، پیشکسوت ارزنده والیبال استان کرمان است که فعالیت هایی چون: دبیر 30 ساله ی آموزش و پرورش، مدرس تربیت بدنی در مدارس و دانشگاه های آزاد و شهید باهنر کرمان، داور و مدرس کشوری، بازیکن منتخب تیم ملی، بازیکن منتخب استان و ... را در کارنامه ی خود دارد.

انتهای پیام/ب

  آغاز مسابقات والیبال 4 نفره بانوان در کرمان                           

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار