نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

هجمه دشمن از طریق کانال های ماهواره ای و فضای مجازی انجام می شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: دشمن از طریق کانال‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی اعتقادات و افکار ملت مورد هجمه قرار داده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های  آئین عبادی سیاسی  نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به منویات رهبری در ۱۹ دی گفت: آمریکا هیچگاه دست از دشمنی خود با ایران برنمیدارد و ما تا آخر در مقابل دشمن ایستاده ایم.

وی با تاکید بر ضرورت داشتن بصیرت در مقابل دشمنان  گفت:آگاهی و بصیرت ملت در مقابل شیطان بزرگ امری ضروری است.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق کانال‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی اعتقادات و افکار ملت مورد حجمه قرار داده افزود: مردم بصیر و ولایی ایران با وجود مشکلات معیشتی صف خود ‌را از فتنه گران و کسانی که به پرچم و مقدسات توهین میکنند جدا کرده اند.

امام جمعه ارومیه ضمن اشاره به فرمایشات رهبری که من مردم سالاری را قبول دارم گفت: مردم هم باید در انتخاب مسئولان آگاهانه عمل کنند.

پیش از خطبه‌های نمازجمعه نیز حجت الاسلام و المسلمین کریم حسین خانی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در آذربایجان غربی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری مسئولان باید در دوران مسئولیت عملکرد خود را برای مردم بیان کنند و از فرافکنی پرهیز کنند.

وی در ادامه با تشریح عملکرد ۴ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: تقویت حوزه های علمیه و محور وحدت که یکی از دغدغه های اساسی در حوزه سیاست است را از مهمترین اقدامات وی در طول دوره مسئولیت بر شمرد.

انتهای پیام/ح

خطبه های نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.