بخشش قاتل چرامی پس از ۷ سال

قاتل چرامی با پادرمیانی معتمدان محلی و با حضور مسئولان استانی مورد عف خانواده مقتول قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بخشش قاتل چرامی با بیان اینکه بخشش صفت بزرگان است و هر کس گناه و اشتباه دیگری را ببخشد با خدا معامله کرده و خدا هم از او خواهد گذشت گفت: جلسه عفو و بخشش موجب عزت و آبروی منطقه خواهد بود و عفو و گذشت تجلی اوصاف خداوند متعال است.
حجت الاسلام ساجدی معاون فرهنگی دادگستری استان هم در این مراسم با قدردانی از معتمدان و ریش سفیدان استان که زمینه این بخشش را فراهم کردند گفت: قدم گذاشتن برای سازش از مهمترین رسالت های معتمدان و ریش سفیدان است چراکه اهل بیت (ع) نیز در زمینه صلح و سازش بین مردم سفارش های زیادی کرده اند.
هدایتخواه فعال فرهنگی استان نیز در این مراسم با بیان اینکه اگر اختلافی ایجاد شود وظیفه هر مومنی حل کردن اختلاف بین مردم است گفت: اگر همه مابه آموزه‌های دینی عمل کنیم خیلی از مسائل و مشکلاتمان به حداقل می‌رسد.
و بر این اساس جلسه بخشش قصاص قاتل در شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد باحضور نماینده ولی فقیه استان،مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین معتمدین و مردم برگزار شد.
شهریور 89 در درگیری محلی که در منطقه ییلاقی چال بایار شهرستان چرام رخ داد یک نفربه قتل رسید که قاتل با وساطت ریش سفیدان ومعتمدان محلی مورد عفو بخشش اولیای دم قرارگرفت.

انتها پیام / غ

بخشش قصاص قاتل در چرام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.