پیروزی تیم پارس جنوبی در نیمه نخست بازی

تیم پارس جنوبی جم با تک گل روح‌الله سیف‌الهی برابر تیم صنعت نفت آبادان پیروز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛تیم صنعت نفت آبادان در نوزدهمین هفته از هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز جمعه 22 دی ماه میهمان به مصاف پارس جنوبی جم رفت.

در این بازی که از ساعت 17 در ورزشگاه تختی آبادان اغاز شد بیژن حیدری با کمک علی میرزابیگی و محمدرسول ذورقی قضاوت آن را بر عهده دارد.

در این بازی سوشا مکانی، حسین ساکی، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنوباتیستا، آگوستو سزار، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا برای تیم صنعت نفت آبادان به میدان رفتند.

از سوی مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم، محسن فروزان، فرشاد محمدی‌مهر، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، سعید محمدی‌فرد، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، علی دشتی، روح‌الله سیف‌اللهی، احسان تأییدی و ابراهیم صالحی به میدان رفتند و مقابل تیم صنعت نفت آبادان صف‌آرایی کردند.

در دقیقه 15 بازی ارسال علی دشتی به محوطه جریمه صنعت نفت آبادان در چند رفت و برگشت به حسین پورامینی رسید.

پورامینی با تمرکز خود روی توپ روح‌الله سیف‌الهی را  در موقعیت خوبی قرار داد که این بازیکن با یک بغل پای ساده توپ را به سمت دروازه صنعت نفت آبادان ارسال کرد که سوشا مکانی نتوانست آن را کنترل کند و نخستین گل دیدار به ثمر رسید.

تلاش بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در ادامه بازی نتیجه‌ای نداشت و نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر به سود پارس جنوبی جم پایان یافت.

انتهای پیام/د

پارس جنوبی جم پیروز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.