مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور؛

تیم لرستان ۲ مقام اول و دومی ره‌آورد را کسب کرد

مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور با معرفی برترین‌ها و کسب یک مقام اول و یک مقام دوم توسط تیم لرستان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور در بخش آقایان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

تیم لرستان با مربیگری محمدحسین سامانی و حضور ۶ ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور داشت.

علی فهیمی، سجاد زارعی، مرتضی بیرانوند، سیاوش سلیمی، محمد گودرزی و میلاد سروندی اعضای تیم لرستان در این مسابقات بودند که در پایان موفق شدند به یک مقام اول، یک مقام دوم و ۲ مقام چهارمی دست یابند.
علی فهیمی موفق شد در ماده ۱۵۰۰ متر با رکورد ۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه زودتر از دیگران از خط پایان عبور کند و عنوان نخست را کسب کند.

سیاوش سلیمی هم در مسابقات پرش ارتفاع، موفق شد با پرش ۲ متر و ۵ سانتی‌متر بعد از پرنده تهرانی (با رکورد ۲ متر و ۲۰ سانت) به مقام دوم دست یابد.

مرتضی بیرانوند در دوی ۳۰۰۰ متر با رکورد ۴۶ دقیقه و ۱۶ ثانیه چهارم شد و سجاد زارعی هم با رکورد ۶ ثانیه و ۹۳ صدم ثانیه به مقام چهارم رسید.

این دوره از رقابت‌ها با هدف انتخابی تیم ملی دوومیدانی ایران برای حضور در هشتمین دوره مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا برگزار شد.

مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور در بخش آقایان با حضور ورزشکارانی از استان‌های سراسر کشور طی روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

انتهای پیام/د

کسب ۲ مقام اول و دومی ره‌آورد تیم لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار