نشریه ایتالیایی ایل مسجرو:

نام جهانبخش سخت اما فوتبالش غیرقابل توصیف است

نشریه ایتالیایی "ایل مسجرو" در گزارشی به تمجید از علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی تیم فوتبال آلکمار پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پس از آنکه رسانه‌ها خبر دادند نام علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال آلکمار هلند در فهرست خرید 2 باشگاه محبوب ایتالیایی لاتزیو و رم قرار گرفته است،

نشریه معتبر "ایل‌مسجرو" ایتالیا در این رابطه نوشت: نام جهانبخش غیر قابل توصیف است اما بازی های او ارزشمند هستند.در حال حاضر نام او در کنار سردار آزمون در لیست و فهرست خرید‌های احتمالی لاتزیو درج شده است.یکی دیگر از ستاره های ایران که می تواند جام جهانی بعدی را در روسیه تجربه کند. در این تورنمنت او فرصت دارد که توانمندی های فنی خود را در ماه ژوئن به عرصه ظهور برساند.

نام جهانبخش غیرقابل توصیف است/ او یک بال با مهارت‌های فیزیکی و فنی عالی است

این نشریه نوشت: هم اکنون در ایران و هلند شایعاتی فرا رسیده است مبنی بر حضور جهانبخش در لیگ ایتالیا . بازیکنی که در 2 سال گذشته در لیگ هلند موسوم به اردی‌ویزه توانسته در گلزنی و دادن پاس گل بسیار موفق عمل کند و تیمش را به نتایج خوبی برساند.

ایل‌مسجرو در توصیف خصوصیات مهاجم ایرانی نوشت: او یک بال با مهارت های فیزیکی و فنی عالی است که مورد توجه تیم های مختلفی از جمله ناپولی قرار گرفته است.در ضمن آزمون و جهانبخش دوستان بسیار خوبی برای یکدیگر هستند اما واقعیت این است که نام آزمون از فهرست باشگاه لاتزیو خارج شده است.او قرار شده تا 2هفته دیگر در پایتخت ایتالیا حاضر شود و در مورد مباحث کلی با "کلودیو لوتیتو "رئیس باشگاه ناپولی به صحبت و مذاکره بنشیند.حقوق او هم بین 1.1 تا 1.5میلیون یورو در هر فصل خواهد بود.

انتهای پیام/

تعریف و تمجید یک نشریه ایتالیایی از توانایی های فنی جهانبخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار