لیگ دسته یک فوتبال؛

دیدار برق جدید برابر راه آهن تهران

تیم برق جدید فارس در در هفته نوزدهم لیگ دسته اول، به مصاف راه آهن تهران می رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در چارچوب هفته نوزدهم و دوم دور برگشت رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور نارنجی پوشان برق جدید برای بازگشت به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۴ دی ماه در ورزشگاه اکباتان میهمان راه آهن تهران هستند.

دیدار رفت این دو تیم یک بر صفر به نفع برق جدید فارس پایان یافت.

برق جدید در جدول رده بندی با ۳۱ امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده و راه آهن با تنها ۳ امتیاز در مکان هجدهم قرار گرفته است.

نماینده فارس با برد مقابل راه آهن و شکست نساجی مازندران و بادران تهران در مسابقه با تیم‌های گل گهر سیرجان و ایرانجوان بوشهر تا مکان دوم جدول صعود می‌کند.

در طرف مقابل راه آهن تهران قرار دارد تیمی که با مشکلات مالی فراوان و تعویض مربی که در طول فصل بشدت به این تیم ضربه زده با ۱۵ شکست، ۳ تساوی، بدون برد، ۶ گل زده و ۲۸ گل خورده بدترین خط حمله و دفاع لیگ را در اختیار دارد و تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده و با ۳ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته و کاندید جدی سقوط به لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است.

در هفته ۱۸ برق جدید مقابل ملوان با تساوی بدون گل متوقف شد و راه آهن تهران ۳-یک مغلوب شهرداری ماهشهر شد.

برق جدید فارس در بازی رفت با تک گل ایمان شوریابی راه آهن تهران را در ورزشگاه حافظیه شیراز شکست داد.

تیم‌های نفت مسجد سلیمان با ۳۹ امتیاز، بادران تهران با ۳۴ امتیاز و نساجی مازندران با ۳۳ امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

تیم‌های شهرداری تبریز با ۱۷ امتیاز، صبای قم با ۱۰ امتیاز و راه‌آهن تهران با ۳ امتیاز سه تیم انتهای جدول هستند.
انتهای پیام/ر

مصاف نارنجی پوشان شیرازی مقابل راه آهن تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار