فتاحی:قانون تماشاگر میزبان و میهمان در مشهد اجرا شد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ما در بازی پرسپولیس و مشکی پوشان قانون تماشاگران میزبان و میهمان را به درستی اجرا کردیم.

فتاحی:سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی روز گذشته میان پرسپولیس و مشکی پوشان و اینکه مطرح شده هواداران سرخ پوش بیش از ظرفیت وارد ورزشگاه شدند گفت: طبق قانون10 درصد سکو ها در اختیار تیم مهمان قرار می گیرد و در صورتی که تیم میزبان نتواند ورزشگاه را پر کند، هواداران تیم حریف می توانند سکو ها را پر کنند.

او ادامه داد: مگر در بازی هایی که سایپا و پیکان میزبان هستند و تیم مقابل استقلال و پرسپولیس است هواداران سایپا و پیکان ورزشگاه ها را پر می کنند؟بنابراین در بازی روز گذشته هواداران تیم مشکی پوشان ورزشگاه را پر نکردند و هواداران پرسپولیس روی سکوها نشستند. نمی توانستیم مردم را بیرون نگه داریم.

او درباره اظهارات عباسی و اینکه اعلام کرده در بازی استقلال مقابل تراکتورسازی یک تماشاگر از تیم استقلال به ورزشگاه راه داده نشد نیز افزود: من کاری به عباسی ندارم و تنها قانون را رعایت می کنم و در بازی استقلال مقابل تراکتورسازی هم 10 درصد جایگاه استقلالی ها خالی بود.

انتهای پیام/

واکنش فتاحی به اظهارات مالک باشگاه مشکی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مقدم
۰۰:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۶
سلام آژانس مشهدگشت اتوبوس ومینی بوس آماده سرویس دهی داخل وخارج شهر
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۲۴ ۲۳ دی ۱۳۹۶
شما و فردوسی پور فعلا ماست بخورید همه چی به نفعتون و تیمتون صدر جدوله
آخرین اخبار