فرماندار قصرشیرین؛

توزیع 50 تخته چادر بین زلزله‌زدگان سومار/ زلزله 5.6 ریشتری خسارت مالی داشت

فرماندار قصرشیرین گفت: 50 تخته چادر برای اسکان موقت در بین زلزله‌زدگان بخش مرزی سومار با توجه به آسیب‌دیدگی منازل افراد توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  اکبری فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه به موجب زلزله 5.6 ریشتری و پس لرزه‌های ناشی از آن ساختمان بخشداری، شهرداری و تعدادی از واحدهای مسکونی دچار خسارت شد گفت: بنیاد مسکن تهران به عنوان معین بازسازی شهرستان قصرشیرین در حال برآورد دقیق میزان خسارتهای وارده به ساختمانهای اداری و شخصی است.

اکبری با بیان این که این زلزله‌ها تنها خسارت مادی داشته است افزود: تاکنون گروه‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند و در حال بررسی دقیق میزان خسارت وارده ناشی از زلزله اخیر هستند.

وی از آماده‌باش مراکز درمانی، دستگاه‌های امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در صورت نیاز به زلزله‌زدگان خدمات ارائه می‌شود.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه همچنین دستگاه لرزه‌نگار در محل بخشداری سومار نصب خواهد شد گفت: در پی وقوع زلزله‌های متعدد دو روز گذشته در بخش مرزی سومار تاکنون، مردم شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب از ترس در چادرهای اسکان موقت، معابر، خیابانها و بوستانها حضور دارند.

 

انتهای پیام/ز

 

 مردم شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب از ترس در چادرهای اسکان موقت حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار