رونمایی از رباتی که لباس‌ها را تا می‌کند!+ تصاویر

در نمایشگاه بین‌المللی «سی‌ای‌اس» در آمریکا از رباتی جدید رونمایی شد که در کمترین زمان لباس‌ها را مرتب می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، هر ساله با آغاز سال میلادی جدید، آخرین نوآوری ها در زمینه فناوری و لوازم الکترونیکی مصرفی در «نمایشگاه بین المللی سی ای اس» به نمایش در می آید. این نمایشگاه بین المللی از 7 ژانویه آغاز و 12 ژانویه پایان یافت.

یکی از جالب ترین نوآوری هایی که در این نمایشگاه رونمایی شد، رباتی است که در کمترین زمان ممکن لباس ها را تا می کند. این ربات ساخت یک شرکت فناوری ژاپنی است که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. این ربات 16 هزار دلاری با استفاده از هوش مصنوعی لباس ها را مرتب و تا می کند.

رونمایی از رباتی که لباس ها را تا می کند + تصاویر/////////

این ربات با هدف حذف زمان خسته کننده ای که صرف مرتب کردن لباس های شستشو شده می شود، ساخته و عرضه شده است. با استفاده از این ربات می توان انبوهی از لباس های خشک شده را با فشردن تنها یک دکمه به صورت مرتب و تا شده تحویل گرفت.

رونمایی از رباتی که لباس ها را تا می کند + تصاویر/////////

این دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی، قادر است انواع لباس های مختلف را تشخیص دهد و با تمایز قائل شدن میان آنها، لباس ها را به سرعت و به بهترین شکل مرتب و تا کند.

رونمایی از رباتی که لباس ها را تا می کند + تصاویر/////////

رئیس شرکت سازنده این ربات اظهار کرد: «شاید بهای 16 هزار دلاری این ربات کمی گران به نظر برسد؛ اما از افرادی که توانایی خرید این ربات را دارند خواهشمندیم با حمایت از این محصول ما را در سرمایه گذاری بیشتر برای عرضه گسترده این ربات با بهای 2 هزار دلار یاری کنند.»

رونمایی از رباتی که لباس ها را تا می کند + تصاویر/////////

نمایشگاه بین المللی سی ای اس با حضور حدود 4 هزار شرکت فناوری و بیش از 170 هزار بازدیدکننده روز جمعه به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

رباتی که لباس تا می‌کند + تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار