رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو مطرح کرد؛

قیمت خودرو‌های پرفروش داخلی ثابت ماند

موتمنی با اعلام قیمت برخی از پرفروش‌ترین خودرو‌های داخلی، بازار قیمت این خودرو‌ها را با ثبات اعلام کرد.

قیمت خودرو‌های پرفروش داخلی ثابت ماندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از صداوسیما،  سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، اظهار کرد: امروز پراید ۱۱۱ درب کارخانه ۲۱ میلیون و ۲۴۳ هزار تومان و در بازارخرده فروشی ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و پراید ۱۳۱ درب کارخانه ۲۱ میلیون و ۲۸۰ و در بازار ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه در گروه خودرو‌های پژو، خودرو پژو ۴۰۵ مدل ۹۷ درب کارخانه ۳۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان و در بازار ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه شده است، گفت: پژو ۲۰۶ تیپ ۲ درب کارخانه ۳۳ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان و در بازار به قیمت ۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسیده است.

وی قیمت رنو تندر پلاس دستی را درب کارخانه ۴۱ میلیون و ۹۳۴ هزارتومان و در بازار ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: تندر پلاس اتوماتیک نیز درب کارخانه ۴۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و در بازار ۵۳ میلیون تومان به فروش رسید.

موتمنی گفت: سمند lx مدل ۹۷ امروز درب کارخانه ۳۱ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار و رنو ساندرو دستی درب کارخانه ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در بازار ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۰۱:۴۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
کاشکی اسم خودرو رو ماشین ایرانی نمیزاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۴ دی ۱۳۹۶
خودرو خیلی گرون است
Iran (Islamic Republic of)
Agahi90.ir
۲۱:۲۱ ۲۳ دی ۱۳۹۶
ای کاش ثابت بمونه لااقل تا عید ...
آخرین اخبار