طباطبایی: اولویت من همدلی در بسکتبال است/ باید از بحران خارج شویم

رئیس جدید فدراسیون بسکتبال گفت: اولویت من در بسکتبال همدلی است و به سمت آن‌هایی که به من رای ندادند نیز دست یاری دراز می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طباطبایی امروز و پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بسكتبال موفق شد با كسب 23 رای عنوان ریاست این فدراسیون را از آن خود كند. وی در پایان این مجمع در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در ابتدا باید یادآور شوم كه برای من به عنوان رئیس جدید این فدراسیون آنچه  اولویت دارد  همدلی است. در گام دوم تلاشم این خواهد بود كه  از تمام ظرفیت‌های موجود در این رشته استفاده كنم.

وی در ادامه گفت: باید به اصلاح كمیته‌ها نیز توجه ویژه داشته باشیم كه به اعتقاد من یك نیاز اساسی به شمار می‌رود. از طرفی توجه به برگزاری یك لیگ پویا و منظم باید به عنوان برنامه‌های اصلی در نظر گرفته شود تا در نهایت نتیجه مثبتش شامل حال بسكتبال ملی شود.

طباطبایی از این كه  مجمع فدراسیون به وی اعتماد كرده است، ابراز خوشحالی كرد و افزود: خوشحالم به بنده رای اعتماد دادند و امیدوارم پاسخگو و قدردان رای اعتماد مجمع فدراسیون بسکتبال باشم.

رئیس جدید فدراسیون بسكتبال در ادامه افزود: به طرف دوستانی که به من رای ندادند، دست یاری دراز می‌کنم و امیدوارم همه کمک کنیم تا بسکتبال را از وضعیت بحرانی که در آن قرار دارد، خارج کنیم. برای این کار نیز برنامه خوبی تنظیم شده است و سعی خواهیم کرد با پیاده کردن برنامه آکادمیک این رشته را از بحران زدگی خارج کنیم.

طباطبایی در خصوص انتخاب کادر اجرایی فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: در این خصوص هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام و با وجود شایعات و حاشیه‌سازی‌هایی که صورت گرفته است، طبق گفته داورزنی به من فرصت بدهید تا از بهترین‌ها استفاده کنم. فدراسیون بسکتبال با توجه به برنامه‌هایی که برای آن تدوین کرده‌ام، نیازمند کار 24 ساعته است.

رئیس فدراسیون بسكتبال درباره برخی تغییرات در ساختار این رشته، گفت‌: ساختار و تشکیلات فدراسیون را بازنگری می کنیم و با قدرت برای جام جهانی 2019 آماده می شویم .هدف ما در تیم‌ ‌ملی حضور در جام جهانی و کسب سهمیه  المپیک است.

طباطبایی در پایان خاطرنشان كرد: به نظر من بسکتبال بیش از هر چیز نیازمند رشد و ارتقا است و در بحث آموزش نیز ما نیازمند استفاده از مربیان برجسته هستیم و تلاش می‌كنیم از مربیان خارجی نیز استفاده كنیم.

انتهای پیام/

اظهارات طباطبایی بعد از مجمع انتخابات فدراسیون بسكتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار