عضویت ۵ میلیون دانش آموز در سازمان بسیج دانش آموزی

فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: بیش از ۵ میلیون نفر در سراسر کشور عضو سازمان بسیج دانش آموزی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سردار ماهانی فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی کشور در جمع دانش آموزان بسیجی استان در یاسوج با اعلام این خبر گفت: رویش روحیه انقلابی و بسیجی در جوانان ما قابل لمس است.

وی با بیان اینکه طرح شهید بهنام محمدی، مدرسه، خانه و مسجد را به هم پیوند می‌دهد افزود:در قالب این طرح هویت دینی و انقلابی دانش آموزان در خانه،مدرسه و مسجد تبیین می شود.

هادی زارع پور افزود: دانش آموزان بسیجی در ۹۰۰ گروه حلقه صالحین در زمینه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس ،روحیه سلحشوری، ارتقای معرفت دینی،غنی سازی اوقات فراغت ،ولایت مداری ،شجاعت و فداکاری آموزش های لازم را فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه امسال جامعه هدف اعزام به اردوهای راهیان نور دانش آموزان پایه دهم و یازدهم بودند ادامه داد: تاکنون ۷ هزار و ۱۲۶ دانش آموز دختر و پسر از مناطق عملیاتی جنوب دیدن کردند و مرحله دوم اعزام ها هم از بهمن ماه آغاز می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه درس آمادگی دفاعی حدود ۳ ساعت در هفته برای دانش آموزان پایه نهم و دهم تدریس می‌شود گفت: در این درس به صورت عملی دانش آموزان (میدان تیر، راهیان نور، کلاس‌های عملیِ آموزشی قطب نما و اخترشناسی)با ارزش های دفاع مقدس و تبیین آن بیشتر آشنا می شوند.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۸ هزار دانش آموز در واحد‌های بسیج دانش آموزی استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ش

۵ میلیون دانش آموز در کشور عضو بسیج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۱ تير ۱۳۹۷
موفق باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۱ تير ۱۳۹۷
خیلی خوبه