برگزاری دومین تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی در بوشهر

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر از برگزاری دومین تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین‌کاپ در بوشهر خبرداد

برگزاری دومین تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد نجفی  با اشاره به اینکه تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر دارای رتبه برتر است اظهار داشت: تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی بوشهر قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران است. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جز ۴ تیم برتر جهان است که بیشتر بازیکنان آن از تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر است.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به برگزاری دومین تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین‌کاپ در بوشهر گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالای ورزش فوتبال ساحلی در استان بوشهر این استان در دومین سال به عنوان میزبان برگزاری تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین‌کاپ تعیین شده است. همه امکانات لازم برای برگزاری مطلوب این تورنمنت معتبر جهانی آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه این تورنمنت از ۷ بهمن به مدت سه روز در ورزشگاه ساحلی گردشگری بوشهر برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: سه تیم ملی اسپانیا، آذربایجان، اوکراین و ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند.

نجفی با قدردانی از تلاش‌های سال گذشته مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و مدیر باشگاه ورزشی پارس جنوبی در پذیرش این میزبانی و قبول هزینه‌های پشتیبانی و حمایتی برای برگزاری این تورنمنت بیان کرد: امیدواریم بتوان با مشارکت باشگاه میزبان و هیئت فوتبال و سایر دستگاه‌های مرتبط به نحو شایسته‌ای دومین تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین‌کاپ در بوشهر برگزار شود.

انتهای پیام /پ

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر دارای رتبه برتر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.