کشف 62 گرم انواع مواد مخدر صنعتی در شیروان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 62 گرم انواع مواد مخدر صنعتی در شهرستان شیروان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرهنگ "محمد غلامی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر صنعتی در این شهرستان فعالیت دارد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای فرد مورد نظر شدند، افزود: در اقدامی غافلگیرانه فرد مورد نظر دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال گردید.

وی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهم مقدار 37 گرم کراک، 25 گرم شیشه، 15 گرم شیره تریاک و یک عدد ترازوی توزین نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار داشت: پلیس با سوداگران مرگ و کسانی که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازند به شدت برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

کشف مواد مخدر در شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.