عضو شورای شهر اهواز انتقاد کرد؛

توزیع ناعادلانه خدمات فرهنگی، اجتماعی در اهواز

عضو شورای شهر اهواز از توزیع ناعادلانه خدمات فرهنگی، اجتماعی در این کلانشهر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاسم موسی‌پور، عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از توزیع عادلانه خدمات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مناطق اهواز بیان داشت: نبود مدرسه در شهرک اندیشه این کلانشهر را فاجعه دانست.

وی با تاکید بر توزیع ناعادلانه خدمات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اذعان کرد: ناعدالتی در همه خدمات در جامعه اثراتی بر جا می‌گذارد، ولی ناعدالتی در خدمات فرهنگی سبب اثرات مخرب‌ تری در جامعه می شود.

موسی پور با بیان اینکه ناعدالتی در امکانات بخش‌های مختلف در اهواز قابل دیدن است افزود: به طور مثال در برخی مناطق یک مرکز فرهنگی وجود ندارد، ولی برخی مناطق انواع زیرساخت‌ها را دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امور جوانان شورای اسلامی شهر اهواز اظهار داشت: بانوان در اهواز در مسائل فرهنگی و ورزشی مغفول مانده‌اند، همچنین تنها یک یا 2 مؤسسه خصوصی به بحث کودکان توجه کرده‌اند.

جاسم موسی ‌پور به پروژه ایجاد یک فرهنگسرا در منطقه عین دو اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه این فرهنگسرا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، ولی به علت اختلافات بین برخی دستگاه‌ها تاکنون از آن بهره‌ برداری نشده است.

وی بر لزوم پراکندگی عادلانه حسینیه‌ها و مساجد در سطح شهر تاکید و بیان کرد: درست است که احداث حسینیه‌ها و مساجد مردمی کاری مردمی است، ولی نهادهای دولتی در پراکندگی و توزیع این حسینیه‌ها و مساجد مسئول هستند.

موسی پور، شهرک اندیشه در شرق اهواز را فاقد مراکز فرهنگی و مذهبی عنوان کرد و اذعان داشت: این شهرک یک مدرسه ندارد.

این مقام مسئول به غیرفعال بودن 2 پارک بانوان اهواز اشاره و بیان کرد: علیرغم هزینه صدها میلیون تومانی برای احداث این 2 پارک، ولی متأسفانه در حال حاضر غیرفعال هستند.

وی با بیان اینکه پارک بانوان گلستان اهواز دچار مشکل فاضلاب بود و به همین دلیل آن را شخم زدند و به حالت اولیه برگردانده نشده است، همچنین جانمایی نامناسب هر 2 پارک بانوان اهواز و مشکلات آب و برق پارک بانوان در پارک شهروند مزید بر علت شده و از این پارک‌ها استقبال نشود.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به قول شهردار اهواز مبنی بر آماده سازی 2 پارک بانوان تا پایان سال جاری تاکید کرد: باید احداث پارک بانوان در نقاط مرکزی و محلات در نظر گرفته شود.

جاسم موسی‌پور بیان داشت: شورای شهر اهواز سیاستگذاری و برنامه ‌ریزی خوبی در برنامه 5 ساله دوم شهرداری در نظر گرفته و به سمت و سویی خواهیم رفت تا توزیع ناعادلانه خدمات فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم کم تر شود.

انتهای پیام/گ

انتقاد عضو شورای شهر اهواز از توزیع ناعادلانه خدمات فرهنگی، اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.