اعطای تسهیلات به مراکز غیردولتی استان کرمان

رییس اداره مشارکت های مردمی، مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش استان کرمان از اعطای تسهیلات تا سقف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با تصویب کارگروه اشتغال شهرستان ها به مراکز و مدارس غیر دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریبا اسکندری زاده، رییس اداره مشارکت های مردمی، مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش استان کرمان از موسسان این مراکز و مدارس به عنوان کارآفرینان بی نام و نشان یاد کرد و گفت: در همین راستا با امعان نظر به چالش ها و مشکلات مراکز و مدارس غیردولتی در هفدهمین جلسه کارگروه اشتغال استانداری تمام موارد را مطرح کردم.


وی افزود: تصویب اعطای تسهیلات یاد شده با هدف تأسیس، تجهیز و نوسازی مراکز و مدارس غیر دولتی می باشد که بازویی توانمند در حوزه تعلیم و تربیت برای دولت هستند.


اسکندری زاده تصریح کرد: این تسهیلات با کارمزد 18 درصد که 3 درصد آن بابت یارانه کارآفرینی کم خواهد شد و احتمال دارد این تسهیلات کمتر بشود به منقاضیان اعلام می شود.


وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی از موسسان درخواست کرد: در بکارگیری جوانان تحصیل کرده با مدرک لیسانس و بالاتر به عنوان کارورز در مدارس از هیچ مساعدتی دریغ نورزند.


وی تصریح کرد: پرداخت بیمه این کارورزان تا 6 ماه بر عهده دولت است و پس از 6 ماه تا 2 سال بیمه تمام وقت تأمین اجتماعی و حقوق از طرف موسس پرداخت شود و پس از آن در صورت نیاز از طرف موسس به صورت دائم به کار گرفته شوند.
انتهای پیام/ی

مدارس غیر دولتی نیرو جذب کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار