سالاری‌ در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

بهتر است پادگان‌ها در شهر بمانند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به موضوع‌ انتقال‌ پادگان 50 هکتاری 06 در پاسداران گفت: قرار است بیش از یک میلیون مترمربع‌ در این محل بارگذاری‌ شود که این موضوع ترافیک محدوده را بحرانی‌تر می‌کند.

بهتر است پادگان‌ها در شهر بمانندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری‌ عضو شورای شهر تهران در سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور جلسه شورای شهر تهران خواستار عدم انتقال پادگان 50 هکتاری 06 در محدوده پاسداران و دولت شد.

سالاری با بیان اینکه محدوده خیابان پاسداران و دولت به لحاظ سرانه ترافیک وضعیتی بحرانی دارد، اظهار کرد: قرار است بیش از یک میلیون مترمربع‌ به جای این پادگان‌ بارگذاری‌ شود که در این شرایط‌ اگر قرار باشد‌ پادگان به خارج از شهر برود‌ و چندین برابر بارگذاری‌ شود، بهتر است که پادگان‌ها در شهر بمانند‌.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در طرح جایگزینی‌ این پادگان سهم شهرداری‌ 30 درصد و سهم طرف دیگر 70 درصد است‌، اظهار کرد: از شهرداری می‌خواهم با این کار مخالفت کند تا این پروژه‌ اجرا نشود.

سالاری در ادامه به مسئله ساختمان پالادیوم‌ اشاره کرد و گفت: در زمان همین مدیریت شهری با شهردار‌ منطقه‌ قراردادی‌ بسته شد که از طریق‌ پل‌ این ساختمان‌ به ساختمان روبرویی‌ متصل شود.

وی افزود: چون این قرارداد صحیح نیست‌، باید جلوی ادامه کار‌ گرفته شود و از شهرداری می‌خواهم هر چه زودتر نسبت به آن اقدام کند.

انتهای پیام/

وضعیت بحرانی خیابان پاسداران و دولت به لحاظ ترافیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار