سرپرست جدید فرمانداری چابهار معرفی شد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسمی با معرفی غلامرضا مجیدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری چابهار از خدمات ایوب درویشی فرماندار سابق تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی اصغر جمشیدنژاد در مراسم تکریم و معارفه فرماندار  چابهار با اشاره به مشکل عمده سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کم آبی از بزرگترین مشکلات مردم این استان است و با ارائه روش‌های مختلف باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی کرد.

وی افزود: پیگیری مسائل و مشکلات براساس اعتبارات، نیاز‌ها و اولویت هاست که دولت برای حل مشکلات اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی بیان کرد: بخشی از توسعه با جذب سرمایه گذاری خارجی امکانپذیر است و باید از تمام ظرفیت‌ها و مزیت‌های سیستان و بلوچستان برای پیشرفت و توسعه بهره ببریم.

وی تاکید کرد: استفاده از انرژی‌های نو و بهره گیری از فناوری‌های جدید می‌تواند بخشی از مشکلات این منطقه از جمله کم آبی را حل کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از خدمات ارزنده ایوب درویشی فرماندار سابق چابهار قدردانی کرد و گفت: افراد در مسئولیت‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که خدمات آنان تا سال‌ها در میان مردم ماندگار باشد و از آن به نیکی یاد کنند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: چابهار پیشانی توسعه ایران است و باید هر چه سریعتر مشکلات کم آبی در ۴۳۸ روستای این شهرستان مرتفع شود.

عبدالغفور ایران نژاد افزود: چابهار بیش از ۵۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد که ساکنان آن بدون امکانات برق، آب، بهداشت و مدرسه هستند.

وی از مسئولان خواست هر چه سریعتر مشکلات فاقدان شناسنامه، آسفالت راه‌های روستایی، اشتغال و کم آبی روستا‌های چابهار را با رهاسازی ۹۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره شده در پشت سد زیردان مرتفع کنند.

انتهای پیام/گ

معرفی فرماندار چابهار

برچسب ها: استانداری ، شناسنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار