استاندار لرستان :

ارائه آمارهای نادرست باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود

استاندار لرستان گفت:دستگاههای نظارتی باید نظارت بیشتری به خرج دهند و مانع آمار سازی شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   سید موسی خادمی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان بیان کرد: برای اولین بار الگوی کشتی برای استان تهیه و اعلام خواهد شد و بهره‌برداران ملزم به رعایت این الگو هستند.

وی ادامه داد:باید برنامه ویژه‌ای برای خشکسالی داشته باشیم، چرا که میزان بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد کاهش یافته‌اند و در صورت ادامه داشتن این روند سال سختی پیش رو خواهیم داشت.

استاندار لرستان عنوان کرد: باید برنامه الگوی کشت و سایر برنامه‌ها سازگار باشند.

خادمی عنوان کرد: باید آمار‌ها و ارقام ارائه شده توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی با واقعیت‌های موجود جامعه مطابقت داشته باشد چرا که ارائه آمار نادرست باعث بی‌اعتمادی مردم نسبت به دولت می‌شود.

وی با بیان این مطلب که برخی آمارها با واقعیات استان همخوانی ندارند، گفت: وقتی آمارهای ارائه شده توسط برخی مدیران را ارزیابی می کنیم‌. متوجه می شویم آنچه ارائه شده ،با آنچه جایگاه استان در کشور است مطابقت ندارد.

وی افزود:در دیدارهایی که با برخی از مدیران داشته وقتی از کسب رتبه های برتر توسط دستگاه خود سخن می گویند این تصور ایجاد می شود که وضعیت لرستان در آن شاخص باید در بهترین جایگاه کشوری باشد اما واقعیت چیز دیگری است.

استاندار با ابراز نگرانی از روند آمار سازی خلاف واقع در برخی دستگاهها در گذشته، گفت: انتظار می رود مدیران حساسیت بیشتری در بیان آمارها به خرج دهند.

وی افزود:دستگاههای نظارتی باید نظارت بیشتری به خرج دهند و مانع آمار سازی شوند.

خادمی در ادامه گفت: اجازه نمی دهیم سرنوشت استان فدای آمارهای خلاف واقع شود و مصلحت آن تحت شعاع منفعت طلبی برخی مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/د

کاهش ۶۸ درصدی بارندگی‌ها در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.