افتتاح نهمین نمایشگاه صنعت نفت و گاز در پایتخت انرژی کشور

در آئینی با حضور مسئولان وزارت نفت و مدیران صنایع مستقر در پارس جنوبی، نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در پایتخت انرژی کشور افتتاح شد.

افتتاح نهمین نمایشگاه صنعت نفت و گاز در پایتخت انرژی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل منطقه ویژه پارس صبح یکشنبه در آئین گشایش نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقش بسیار مهمی در معرفی توانمندی صنایع و تولیدکنندگان و همچنین نیاز‌های صنعت دارد.

مهدی یوسفی با اشاره به معرفی توانمندی تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید فراوانی بر لزوم حمایت از تولید و ساخت داخل دارند و ما هم باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی به ظرفیت‌های بالای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اشاره کرد و افزود: صنایع و تاسیسات نفتی، گازی و پتروشیمی به طول ۴۰ کیلومتر در این منطقه گسترش یافته است که ظرفیت بی‌نظیری است. این نمایشگاه موقعیت مناسبی برای تبادل تجارب صنعتگران، دانشجویان، فعالان حوزه اقتصادی و انرژی، مدیران صنعت نفت و فعالان بخش خصوصی است.

وی با اشاره به نقش این نمایشگاه در معرفی مطلوب این منطقه و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، خاطرنشان کرد: برپایی سالیانه این نمایشگاه به اثربخشی هرچه بیشتر آن و دستیابی به اهداف مورد نظر کمک شایانی می‌کند.

نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه در مساحت شش‌هزار متر مربع و با مشارکت ١٣٠ شرکت داخلی و خارجی از ٢۴ تا ٢٧ دی ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ

نهمین نمایشگاه صنعت نفت و گاز در پایتخت انرژی کشور افتتاح شد

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.