مومنی و ماهینی شاگرد ویسی می شوند/ آرام طبع به تمرینات بازمی گردد

2 بازیکن سابق تیم استقلال خوزستان با این باشگاه به توافق رسیدند و قرار است قرارداد 6 ماهه ای را امضا کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی خود را آماده ادامه رقابت های لیگ برتر می کند که درصدد است تا با جذب بازیکنان جدید و موثر بتواند در لیگ برتر ماندنی شود.

مسئولان استقلالی های خوزستان تاکنون اسماعیل شریفات، عادل کلاه کج،  محمد آرام طبع، محمد شریفی،  ناصر قلاوند و یعقوب کریمی را جذب کردند و بازیکنانی همچون رضا کرملاچعب، حسین بهرامی، طالب ریکانی، رضا مرادی و محمدعلی فرامرزی با فسخ قرارداد از این تیم جدا و راهی دیگر تیم ها شدند.

همچنین درحال حاضر، استقلالی ها درصدد جذب مهدی مومنی و دانیال ماهینی هستند و با این 2 بازیکن هم به توافقاتی رسیدند اما مشکل اصلی آن است که سهمیه بزرگسال این تیم پرشده و استقلالی ها برای ثبت قرارداد این 2 بازیکن باید 2 فوتبالیست را از فهرست خود خارج کنند.

بر همین اساس، گفت و گویی با یعقوب پیری، سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان داشتیم:

او در این باره بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان خوبی را جذب کردیم و درصدد هستیم تا با تقویت تیم در لیگ برتر ماندگار شویم. با ماهینی و مومنی به توافق رسیدیم و امیدوارم آنها را هم جذب کنیم.

پیری افزود: درباره لیست خروجی هم پس از تمرین امروز ( یکشنبه ) تصمیم گیری می کنیم و تا ساعتی دیگر مشخص می شود.

سخنگو باشگاه استقلال خوزستان درخصوص اینکه آیا آرام طبع از لیست استقلالی ها خارج می شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خوشبختانه رباط پای آرام طبع پاره نشده است و این بازیکن از هفته آینده به تمرینات بازمی گردد و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/

آرام طبع و ماهینی استقلالی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.