خبر مرگ فرد دستگیر شده در نا آرامی های سنندج واقعیت ندارد

فرماندار سنندج گفت: خبر مرگ یکی از دستگیر شدگان ناآرامی های سنندج که در شبکه ها منتشر شد، شایعه است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدابراهیم زارعی فرماندار سنندج با اشاره به انتشار خبر مرگ یکی از دستگیر شدگان ناآرامی های سنندج که در شبکه ها منتشر شد، گفت: این خبر واقعیت ندارد چرا که در ناآرامی های اخیر شهر سنندج با کمک و همکاری خوب مردم به هیچ فردی آسیبی نرسید.

وی با بیان اینکه این فرد از عناصر وابسته به گروهک های تروریستی بود، افزود: این فرد در سال 91 قصد ترور یکی از هموطنان را در شهر سنندج داشت که با هوشیاری دستگاه امنیتی دستگیر و از سوی دستگاه قضایی به 5 سال حبس محکوم شد.

زارعی ادامه داد: این فرد پس از تحمل 2 سال حبس مورد رافت اسلامی قرار گرفت و از زندان آزاد شد اما پس از آزادی مجددا همکاری خود را با گروه های معاند تروریستی از سر گرفت.

بر اساس گفته های این مسئول  این فرد علاوه بر این موارد، دارای سوابق متعدد از جمله تهدید و ارعاب شهروندان و حمل سلاح غیر مجاز بوده است.

فرماندار سنندج با بیان اینکه  نامبرده روز چهارم دی ماه در یکی از پارکینگ های شهر سنندج اقدام به تهدید مسلحانه یکی از شهروندان می کند گفت: این فرد بعد از این اقدام  از محل متواری می شود که در این ارتباط فرد تهدید شده از او نزد پلیس شکایت کرده و مستندات آن نیز موجود است.

زارعی اضافه کرد: این فرد در حالی که با یکی از همراهان خود تحت تعقیب ماموران قرار داشت در حین فرار به سمت ماموران تیراندازی می کند که در نهایت در درگیری کشته شدند.

فرماندار سنندج گفت: برخی از رابط های این فرد نیز دستگیر شده و برخی دیگر نیز تحت تعقیب قرار دارند.

انتهای پیام/ب

توضیحات فرماندار سنندج درباره مرگ یکی از دستگیر شدگان ناآرامی های سنندج

برچسب ها: آشوب 96 ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۵ دی ۱۳۹۶
نباید شایعه پردازی کنند واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه