ساخت هتل 5 ستاره در منطقه آزاد انزلی

سرمایه گذار ترکیه ای در منطقه آزاد انزلی هتل 5 ستاره می سازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای بین سازمان منطقه آزاد انزلی و سرمایه گذار ترکیه ای هتلی 5 ستاره با 25 میلیون یورو سرمایه گذاری در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی ساخته می شود.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه که بین وحید طالب پور، عضو موظف هیأت مدیره و معاون اقتصادی منطقه آزاد انزلی و جونیت آلپ گوون، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت اقیانوس کاسپین منطقه آزاد انزلی امضا شد، سرمایه گذار ترک در مدت 3 سال برای طراحی و ساخت یک هتل10 طبقه اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه این هتل شامل سالن اجتماعات، استخر شنا، رستوران، فروشگاه و سوئیت های VIP خواهد بود، اظهار داشت: بالابردن استانداردهای هتلینگ در گیلان و شمال کشور، تکمیل زیرساخت های مورد نیاز گردشگری و برگزاری جشنواره های فرهنگی - هنری از دیگر اقداماتی است که سازمان منطقه آزاد انزلی برای افزایش گردشگران خارجی در دستور کار قرار داده است.

مسرور با بیان اینکه در بخش گردشگری دریایی نیز بزرگترین اسکله شناورهای تفریحی کشور در مجاورت مجتمع بندری کاسپین در حال تکمیل است، افزود: توسعه گردشگری دریایی علاوه بر ایجاد شغل تاثیر به سزایی در افزایش درآمد جوامع محلی و جذب گردشگر دارد.

همچنین سرمایه گذار ترکیه ای گفت: هتل 5 ستاره در فاصله100  متری دریا، در ضلع غربی ساختمان پردیس نمایشگاهی صنایع دستی منطقه و در 10 طبقه، دارای 150 اتاق و 15 اتاق Vip ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر ساخت هتل در ساخت بزرگترین آکواریوم، باغ خزندگان و پرندگان ایران در منطقه آزاد انزلی سرمایه گذاری کرده است، اعلام کرد:  برای ساخت فاز نخست آکواریوم که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد ۳۰ میلیون یورو سرمایه گذاری شده است.

 

انتهای پیام/ع

جذب سرمایه گذار برای ساخت هتل 5 ستاره در منطقه آزاد انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۶
خیلی عالیه