دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیاردی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندان از کشف کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی با انهدام باند جعل اسناد و خرید و فروش مال غیر در منطقه غرب استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت فردی در مردادماه امسال مبنی بر کلاهبرداری از وی با جعل اسناد و فروش مال غیر از سوی افرادی ناشناس در منطقه رویان در غرب استان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته در تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی پلیس، افرادی در اسفندماه پارسال پس از جلب اعتمادش با اقدامات متقلبانه و جعل اسناد و فروش مال غیر، بیش از ۸۰ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: کارشناسان و ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با دریافت مشخصات افراد کلاهبردار و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، متهمان به کلاهبرداری را که با تشکیل باندی در امر جعل اسناد و کلاهبرداری فعالیت می‌کردند، شناسایی کنند.

سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی متهمان به کلاهبرداری از دستگیری این افراد با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی خبر داد و افزود: این ۶ متهم شامل ۵ مرد و یک زن پس از دستگیری و اقرار به بزه انتسابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب صادره روانه زندان شدند.

وی به شهروندان هشدار داد: قبل از انجام هرگونه معامله و خرید و فروش املاک نسبت به بررسی اصالت اسناد از مراکز رسمی و برای انجام معاملات ملکی و خرید و فروش املاک از مراکز معتبر اقدام کنند.

انتهای پیام /ر

سارق کلاهبردار در دام پلیس مازندران 

برچسب ها: اخبار جنایی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.