حرکت لاک پشتی در باشگاه پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خود انجام نداده اند.

حرکت لاک پشتی در باشگاه پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال پرسپولیس بدون شک بیشترین شانس قهرمانی را در فصل جاری لیگ برتر دارند. گویا تلاش برای کسب جام قهرمانی در فصل هفدهم باعث شده است که مدیران پرسپولیس در خواب خرگوشی فرو بروند.

گرشاسبی و سایر مسئولان پرسپولیس غافل از این موضوع هستند که قرارداد ۸ بازیکن این تیم از جمله فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، وحید امیری، بوژیدار رادوشوویچ، محسن مسلمان و صادق محرمی در انتهای فصل هفدهم به پایان می‌رسد.

۸ بازیکنی که جزء نفرات شاخص پرسپولیس هستند و به طور حتم ماندن یا جدایی شان در فصل بعد تاثیر به سزایی در نتیجه گیری تیم دارد.

همگان انتظار داشتند بعد از تمدید قرارداد با برانکو، قرارداد بازیکنان پرسپولیس نیز تمدید شود، اما تا این لحظه اتفاقی رخ نداده است.

البته رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد برانکو اعلام کرد که حاضر است قراردادش را با این تیم تمدید کند.

۸ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل می‌توانند به راحتی از این تیم جدا شوند که اگر این اتفاق رخ بدهد پولی نصیب پرسپولیس نمی‌شود.

مهدی طارمی هم بدون توجه به اینکه پرسپولیس به این بازیکن نیاز داشت رسم معرفت را به جا نیاورد و به قول برانکو حرفه‌ای گری کرد و از این تیم جدا شد.

هواداران انتظار داشتند که طارمی در این روز‌های سخت دینش را ادا کند، اما مهاجم بوشهری ترجیح داد از سرخپوشان پایتخت جدا شود.

شاید سایر بازیکنان همانند طارمی فکر کنند و هیچ بعید نیست در انتهای فصل ساز جدایی از پرسپولیس را کوک کنند. البته اگر گرشاسبی تمدید قرارداد بازیکنان را در دستور کار قرار می‌داد شاید کار به پایان فصل نمی‌کشید و هواداران با اطمینان خاطر فصل را به پایان می‌رساندند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس امیدوار است یکی از پنجره‌های نقل و انتقالاتی اش بخشیده شود و همین موضوع باعث شده است که بازیکنان فعلی این تیم را به این نتیجه برساندکه باشگاه می‌تواند فصل بعد بازیکن بگیرد. براین اساس یک - 2  بازیکن مقصد فصل بعد خود را هم مشخص کردند.  

البته گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس  بیان کرده که تمدید قرارداد بازیکنان قبل از برانکو امکان پذیر نبود چرا که باشگاه پرسپولیس قصد دارد مطابق لیست سرمربی خود قرارداد بازیکنان را تمدید کند.

گفته می‌شود برانکو قرار است لیست بازیکنان مدنظر خود را بعد از بازی با  پیکان در هفته بیست و یکم به گرشاسبی اعلام کند.

امیدواریم این حرکت لاک پشتی سرعت بیشتری به خود بگیرد و شاهد تمدید قرارداد ستاره‌های پرسپولیس باشیم.

بازیکنانی همانند وحید امیری، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمد زاده و محمد انصاری از ستون های اصلی باشگاه هستند و تمدید قرارداد این بازیکنان از نان شب هم برای سرخپوشان پایتخت واجب‌تر است.

انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت بازیکنان فعلی پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.