برگزاری جشنواره مداد کم رنگ همزمان با سراسر کشور در گیلان

دهمین دوره جشنواره نشریه‌های دانش آموزی مداد کم رنگ در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهیار فتحی‌پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: دهمین دوره جشنواره نشریه‌های دانش آموزی مداد کم رنگ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های نشریات برتر گروهی و آثار برتر فردی در ۲ مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌شود افزود: تعداد افراد هرگروه، حداقل ۴ و حداکثر ۶ نفر استکه شامل مدیر مسئول، سردبیر و هیئت تحریریه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان اعلام کرد: بخش آثار انفرادی نیز با هدف شناسایی استعداد‌های دانش آموزان، تمرینِ مهارت مطالعه، نویسندگی و همچنین کاربردی کردن استعداد‌هایی که در تولید نشریه‌ها نقش ویژه‌ای دارند برنامه ریزی شده است که در قالب‌های سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور، شعر، عکس، اینفوگرافیک، طنز و متن ادبی برگزار خواهد شد.

مهیار فتحی‌پور خاطر نشان کرد: فقط نشریاتی مجاز به شرکت در این بخش هستند که استمرار در انتشار داشته باشند و نشریاتی که تک شماره باشند و یا فقط در یک شماره به قصد شرکت در جشنواره تولید شوند، مورد داوری قرار نخواهند گرفت.

وی با بیان اینکه محور‌های موضوعی این بخش شامل سبک زندگی ایرانی – اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، فضای مجازی، جهان بدون ترور، مهدویت و انتظار است افزود: آثار برتر در صورتی پذیرفته و مورد داوری قرار خواهند گرفت که در یکی از نشریه‌ دانش آموزی منتشر شده باشند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان تصریح کرد: سایت جشنواره دانش آموزی برای اطلاع رسانی، تامین محتوای آموزشی و فنی، ارتباط آسان مسئولان و دانش آموزان با دبیرخانه، پشتیبانی آفلاین و نظرسنجی به آدرس www.medadkamrang.ir طراحی شده است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

اجرای دهمین جشنواره دانش آموزی مداد کم رنگ همزمان با سراسر کشور در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.