باید مراقب بود و با دستورات اسلام برای عزاداری آشنا شویم

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: باید مراقب بود و با دستورات اسلام برای عزاداری آشنا شویم چرا که اگر مراقبت نکنید آسیب می‌بیند و هیأت‌ها رنگ خدایی را از دست می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام رضا غفاری‌پور در مراسم تجلیل از هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری خمینی‌شهر اظهار کرد: باید مراقب بود و با دستورات اسلام برای عزاداری آشنا شویم چرا که اگر مراقبت نکنید آسیب می‌بیند و هیأت‌ها رنگ خدایی را از دست می‌دهد.

وی افزود: باید مراقب بود اشتباه در روند برنامه پیش نیاید؛ داشتن انگیزه و مراقبت از آفت‌ها و جلوگیری از انحرافات و خرافات مهم‌ترین خروجی کار اصول کار یک هیأت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: باید در نظر داشت کسانی که مسؤول برپایی هیأت هستند برای ارزش‌های نظام دفاع کنند و این خروجی یک هیأت است.

غفاری‌پور ادامه داد: انسان از نشستن پای روضه‌ها ساخته می‌شود که اگر این انسان درست شود کشور هم درست می‌شود.

وی با بیان اهمیت جایگاه آموزش وپرورش و دانشگاه، اضافه کرد: باید مد نظر داشت چقدر کسانی که پای منبر می‌نشینند آدم می‌شوند، خداوند به هیأتی‌ها این توفیق را داده است که به احترام سیدالشهدا روضه بگیرند و این کشکولی است که شامل حالشان می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) اظهار کرد: ما باید افتخار کنیم در این میدان قدم گذاشته‌ایم که اگر یک نفر را در راه درست هدایت کردید و حسینی شد با نیکی‌های او شریک هستید.

وی تصریح کرد: اگر در یک سخنرانی کسی از صحبت‌های سخنران  ترسید احساس یاس و ناامیدی کرد و به عقب برگشت در این برگشت نیز شریک هستید؛اگر همیشه مردم را به رحمت الهی فرا خواندید نیز اشتباه است، در هیأت باید روحانی و مداح اسلام‌شناس باشند برای رفع شبهاتی که در ذهن مردم ایجاد می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه برخی افراد از روی عمد کارهایی را در برنامه‌های هیات به وجود می‌آورند که از اهداف دشمن است، افزود: دشمنان متوجه شده‌اند که قدرت مذهب شیعه در دست مراجع و روحانیت است و امکان پیروزی بر آن بسیار سخت است و همچنین به این نتیجه رسیده‌اند که شیعه را نمی‌توان از عزاداری دور کرد اما بعضی از مراسمات هیأت‌ها را به سمتی بردند که از ارزش بیفتد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تجلیل از هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری خمینی‌شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.